برگزاری مسابقات دارت گرامیداشت روز خبرنگار

برگزاری مسابقات دارت گرامیداشت روز خبرنگار
به همت انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک و انجمن دارت یک دوره مسابقات دارت بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد.

 

به گزارش ایسجا؛ در این رقابت ها که با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه همراه شده بود خبرنگاران و عکاسان به قید قرعه در قالب تیم های دو نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نهایت تیم علی کریمی و ابوالفضل آقا رضی مقام اول را کسب کردند.

رامین فولادی و طاهره قهیه ای به مقام دوم رسیدند و تیم های امین بیرامی،فاطمه چاپاری‌ و مهران ساکی،حکیمه پاکباز سوم مشترک شدند.

دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با حضور در سالن محل برگزاری مسابقات از این رقابت ها دیدار کردند.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید