توضیح دکتر احمدی درباره نشست فرهنگی

توضیح دکتر احمدی درباره نشست فرهنگی
احمدی: هیچ وقت محرومیت خبرنگاران را تأیید نکرده ام و با آن هم رأی نبوده ام / همواره مدافع خبرنگاران و همکاران رسانه ای بوده ام / صحبت های تاج در جلسه کمیسیون فرهنگی تقطیع شده است.

به گزارش ایسجا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بدنبال پخش اظهارات رییس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت خبرنگاران، عبدالحمید احمدی در این باره گفت:



موضوع جلسه پیشگیری کاهش خشونت در ورزشگاهها و گزارش اقدامات انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی ربط بود.


وی ادامه داد : بخشی از صحبت های آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال در این جلسه راجع به مقررات انضباطی لیگ نوزدهم به صورت تقطیع شده در رسانه ها منعکس شد که واکنش همکاران رسانه ای را به همراه داشت. 


معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت :


طبعا این جانب به عنوان معاون وزیر و رییس انجمن ورزشی نویسان ایران در مقام توضیح یا پاسخ درباره سخنان رییس فدراسیون فوتبال نبوده و نیستم لکن این که ادعا شده موارد مطرح شده راجع به محرومیت خبرنگاران همراه با تایید از سوی اینجانب بوده است به هیچ وجه صحیح نبوده و نه در جلسه فوق و نه در هیچ موقعیت دیگر با محرومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه و هم رأی نبوده ام.


احمدی درباره حمایت های معاونت فرهنگی از مجموعه وزین رسانه های ورزشی کشور گفت :


به گواه همکاران و برای نظم بخشیدن و تسهیل حضور همکاران رسانه ای در مجموعه رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی انجام شده در سالیان اخیر و ساماندهی وضعیت رسانه ای لیگ برتر فوتبال و به ویژه لیگ نوزدهم تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ام و امیدوارم با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این مهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات متعدد هفته های اخیر در جهت تأمین شرایط بهتر کاری برای همکاران رسانه ای محقق شود.


وی در پایان با تاکید بر حق نقد و سئوال برای رسانه ها گفت : 


امیدوارم در اظهارنظرها و نقدها که حق مسلم اهالی رسانه است از دایره حق و انصاف خارج نشویم و همواره بر مدار آن حرکت کنیم که بطور قطع رضایت خلق و خالق را به همراه خواهد داشت.

 

۵ شهریور ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید