واکنش انجمن ورزشی نویسان ایران

واکنش انجمن ورزشی نویسان ایران
انجمن نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان ورزشی با صدور اطلاعیه ای به اظهار نظر علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال در مورد یکی از اعضای این انجمن واکنش نشان داد.
 به گزارش ایسجا؛ در این اطلاعیه آمده است: < متهم کردن یکی از اعضای انجمن ورزشی نویسان از سوی معاون پیشین باشگاه استقلال که همراه با اظهار نظر غیراخلاقی در فضای مجازی همراه شده و به آبرو و اعتبار این خبرنگار لطمه وارد کرده، اقدامی دور از شان یک مدیر ورزشی و مورد نکوهش و تقبیح است. انجمن ورزشی نویسان ضمن محکوم کردن این اقدام علی خطیر از وی می خواهد ضمن عذرخواهی از میثم رحمانی خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار نظر غیراخلاقی خود را تصحیح و جبران کند.
هیات رئیسه انجمن خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی تاکید می کند در صورتی که علی خطیر نتواند رضایت عضو انجمن ورزشی نویسان را جلب کند، به دلیل خدشه دار کردن نام این خبرنگار زحمتکش و بی ادعا، از طریق کمیته حقوقی انجمن موضوع را مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد>.
۵ شهریور ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید