انا الله و انا الیه الراجعون

انا الله و انا الیه الراجعون
خبر تأسف بار درگذشت مهدی شادمانی عزیز جامعه رسانه ای ورزش را غمگین و اندوهناک کرد.

 

شادمانی سمبل اراده، مقاومت و روحیه بود و علیرغم بیماری سخت و مهلکی که بر جانش نشسته بود هیچگاه خود را نباخت و توکل بر خدا را با راز و نیازهای عاشقانه اش تا آخرین نفس ادامه داد.

به یقین روح آرامش یافته مهدی عزیز در جوار رحمت الهی و در بهشت جاودان خواهد بود و خدای منان پاداشی بزرگ به این قلب مطمئن و امیدوار عطا خواهد نمود.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه ای ورزش کشور و به ویژه همسر گرانقدر و فداکار مهدی شادمانی و فرزند عزیزش، برای شادی و علو درجات روح همکار عزیزمان از صمیم قلب دعا می کنیم و به روح پرفتوحش درود می فرستیم.

انشالله با حضور پرشور همکاران در مراسم تشییع و مجالس یادبود ادای دین به این همکار عزیز خواهیم داشت.

روحش شاد و یادش جاودان

 

۹ شهریور ۱۳۹۸
ش.ش.
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
2

از رفتنت دهان همه باز انگار گفت بودند پرواز پر ... واز!​روح پاکش شاد و در آرامش..برسه به عرش..به نور..به ذات هستی بخش...ارادتمند..ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید