٧٦ اثر از ایران در جشنواره ایپس

٧٦ اثر از ایران در جشنواره ایپس
خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با ٧٦ اثر در دومین جشنواره ایپس شرکت کرده اند.

 

به گزارش ایسجا؛ آخرین مهلت حضور در جشنواره ایپس در حالی هفتم اکتبر به پایان رسید که به گفته مسوولان برگزاری، خبرنگاران و عکاسان ایران با ارسال  76 اثر حضور قابل توجهی در این رقابت داشته اند. 

بیش از 1600 اثر از سراسر دنیا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 76 اثر آن، ایرانی است. این آثار در بخش‌های مکتوب، عکس، ویدیو، صدا و خبرنگار جوان، ارسال شده است. 

مرحله نخست داوری توسط هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان، اواسط آبان ماه در میلان ایتالیا انجام می‌شود. 

داوری این جشنواره در سه مرحله انجام می‌شود و در نهایت برگزیدگان در اجلاس جهانی 2020 که ژانویه در مجارستان برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند. 

برای برگزیدگان هر بخش ( اول تا سوم) به ترتیب هشت، سه و دو هزار دلار، در نظر گرفته شده است. البته جایزه برگزیده بخش خبرنگار جوان متفاوت است؛ به این ترتیب که یک اثر در این بخش انتخاب می‌شود که خالق آن فرصت حضور در یک دوره آموزشی بین المللی که همزمان با یک رویداد مهم برگزار می‌شود را پیدا می‌کند.

۱۷ مهر ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید