نشست اعضای هیأت مدیره انجمن با دکتر صالحی امیری

نشست اعضای هیأت مدیره انجمن با دکتر صالحی امیری
نشست اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با رئیس کمیته مای المپیک برگزار شد.

 به گزارش ایسجا؛ در این نشست که با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر عبدالحمید احمدی رییس انجمن؛ جهانگیر کوثری دبیر کل انجمن؛ آزاده پیراکوه، رضا خسروی، محمود عبداللهی، محسن جعفری، فرشاد عباسی و هیوا یوسفی، سایر اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد، دکتر احمدی گزارشی از شرایط و فعالیت های انجمن در ابعاد داخلی و بین المللی ارائه و از حمایت‌های صالحی امیری در پیشبرد اهداف و برنامه های انجمن تشکر کرد. 

دکتر صالحی امیری نیز با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها، اعلام کرد که از برنامه‌های انجمن بطور کامل حمایت می‌کند. او تاکید کرد که رسانه‌ها نقش کلیدی دارند و مدیران ورزش باید از مشاوره‌ اهالی رسانه استفاده کنند. 

 

در ادامه برخی از اعضای هیات مدیره، مواردی را به عنوان طرح پیشنهادی در زمینه‌های آموزشی و رفاهی ارائه کردند تا در قالب همکاری مشترک انجمن و کمیته ملی المپیک، اجرا شود. در این رابطه مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین انجمن و کمیته ملی المپیک جهت اجرای توافقات این نشست به امضا برسد.

۲۱ مهر ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید