چهلمین اجلاس کمیسیون اسکی انجمن ورزشی نویسان AIPS تحت عنوان فاروم نوردیکم در شهر آنتولز ایتالیا آغاز شد

چهلمین اجلاس کمیسیون اسکی انجمن ورزشی نویسان AIPS تحت عنوان فاروم نوردیکم در شهر آنتولز ایتالیا آغاز شد
به گزارش ایسجا؛ در این اجلاس ۳ روزه که با سخنرانی جیانی مرلو رئیس انجمن ورزشی نویسان جهانی آغاز شد ،کارگاهای آموزشی و مسائل مربوط به رسانه های اسکی جهان با حضور روسای فدراسیونهای جهانی اسکی،بیاتلون و لوژ بررسی خواهد شد . 
در این جلسه مرلو با اشاره به ورود زنان ایرانی به ورزشگاها و تماشای فوتبال گفت:اهمیت این موضوع به اندازه ای بود که در جلد نشریه انجمن جهانی به آن پرداختیم. موضوعی که بسیاری از رسانه های ورزشی جهان را تحت تاثیر قرار داد . 
در این اجلاس پیام نظر نماینده و عضو آسیایی کمیسیون اسکی ضمن ارائه گزارش فعالیت رسانه ای اسکی به مرلو بولتن عملکرد چند سال گذشته را به اجلاس ارائه داد . 
در این اجلاس با توجه به بازنشستگی ادین نروژی رئیس پیشین کمیسیون اسکی با رای گیری اعضاء و نماینده ایران، تورستن ون وگ آلمانی به عنوان رئیس جدید این کمیسیون معرفی شد .
این اجلاس تا پنج شنبه ادامه خواهد یافت .
۲۳ مهر ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید