همکاران موفق در جشنواره جهانی ایپس مورد تجلیل قرار گرفتند

همکاران موفق در جشنواره جهانی ایپس  مورد تجلیل قرار گرفتند
طی آیین ویژه ای از سوی کمیته پیش کسوتان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد از همکارانی که آثار آنها در جمع برترین های جشنواره انجمن جهانی (ایپس) قرار گرفته تقدیر به عمل آمد.
به گزارش ایسجا؛ این مراسم با حضور دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی ورزشی نویسان، و اعضای کمیته پیش کسوتان انجمن برگزار شد با اهدای لوح تقدیر، از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.
آقایان مسعود اسکویی، دکتر احمدی، منوچهر زندی، جهانگیر کوثری، و خسرو والی زاده ضمن تبریک به این همکاران از موفقیت های بدین آمده در عرصه رقابت با رسانه های جهان به نیکی یاد کردند. 
دکتر احمدی ضمن تبریک به همکاران بخصوص جوانان مستعد و همچنین بانوان تلاشگر، ابراز امیدواری نمود که آثار برتر در مرحله معرفی برگزیدگان جشنواره جهانی ایپس که سیزدهم بهمن ماه امسال در مجارستان برگزار می‌شود، راه یابند. 
وی تاکید کرد: این موفقیت ها در شرایطی رقم خورد که بیش از ١٧٠٠ اثر از ١٢٥ کشور و از رسانه های حرفه ای و متمول دنیا نیز به انجمن جهانی (ایپس) رسیده بود. لذا موفقیت اخیر را باید به فال نیک گرفت و به این همکاران دست مریزاد گفت. 
در این آیین لوح تقدیر توسط موسپیدان و بزرگان عرصه رسانه های ورزشی به خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران برگزیده اهدا شد. 
اسامی همکارانی که آثار آنان از سوی "ایپس "به عنوان برترین ها معرفی شد، به این شرح است:
 بخش عکاسی؛
١- امین محمدجمالی
٢- جاوید نیکپور
٣- محسن بخشنده زحمتی
٤- نعیم احمدی
 بخش ستون ویژه؛ 
١- شکوفه موسوی
٢- سعیده فتح آبادی
٣- زهرا علئیی
 بخش ویدیو؛
١- الهام محمدی مجد
٢- مازیار کوپیدار
٣- محمد فر هپور
 بخش رادیویی؛
١- خسرو والی زاده
٢- شهرام زین العابدینی
 بخش خبرنگاران جوان؛
١- محمدجواد آبجوشک
٢- موحد تاریمرادی مطلق
۶ دی ۱۳۹۸
ش.ش.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
1

با سلام و درود و تبریک فراوان به عزیزانی که افتخار آفینی کردند.به ویژه دوست خوبم و همکار اسبقم در فوتبال/ استقلال سرکار خانم علیئی نازنین...و با ارزوی بهروزی و موفقیت برای همه این عزیزان...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید