معرفی آثار برتر بخش عکس و مکتوب جشنواره جهانی ایپس

معرفی آثار برتر بخش عکس و مکتوب جشنواره جهانی ایپس
رقابت ٣ اثر ایرانی در آخرین مرحله داوری
به گزارش ایسجا؛ نتایج مرحله دوم داوری جشنواره جهانی ایپس در سه بخش صدا، عکس و مکتوب اعلام شد که در دو بخش، ایران برگزیدگانی بین 10 اثر برتر دارد. 
 
در مرحله قبلی داوری، 30 اثر برتر معرفی شدند و طبق برنامه ریزی اعلام شده، قرار بود در این مرحله 10 اثر برتر در هر بخش معرفی شوند اما در قسمت عکس رقابت نزدیک باعث شد تا در قسمت گزارش تصویری، 13 اثر و در قسمت عکس اکشن، 11 اثر معرفی شوند. 
 
اتفاق خوب برای ایران این است که در قسمت گزارش تصویری، اثری از نعیم احمدی در جمع آثار برگزیده گزارش تصویری قرار گرفته که تحسین برانگیز است. 
در قسمت صدا ایران نماینده‌ای بین 10 اثر برتر ندارد، اما رقابت بخش مکتوب زمینه ساز یک اتفاق خوب دیگر برای جامعه ورزشی نویسی ایران است. در بخش مکتوب هم 11 اثر برتر معرفی شده اند که در این قسمت آثار دو بانوی ورزشی نویس خانم ها زهرا علیئی و سعیده فتح آبادی در جمع برترین‌ها قرار گرفته است. 
مرحله بعدی داوری به گونه‌ای است که سه اثر برتر هر بخش معرفی می‌شوند تا در مراسمی که همزمان با کنگره جهانی ٢٠٢٠ ایپس که به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار گیرند.
۲۰ دی ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید