فینالیست های جشنواره جهانی ایپس معرفی شدند/ افتخاری برای ایران؛ زهرا علیئی به فینال رسید

فینالیست های جشنواره جهانی ایپس معرفی شدند/ افتخاری برای ایران؛ زهرا علیئی به فینال رسید
فینالیست های دومین جشنواره جهانی ایپس در حالی معرفی شدند که زهرا علیئی موفق شد در بخش مکتوب به جمع سه اثر برتر راه یابد.

به گزارش ایسجا؛ هیأت ژوری فینالیست‌های برتر جشنواره ایپس در بخش‌های مختلف را اعلام کرد که در بخش مکتوب، ایران یک نماینده بین سه نفر برتر دارد. زهرا علیئی که با گزارشی درباره ورود زنان به ورزشگاه آزادی؛ مراحل دشواری را طی کرد، توانست در جمع سه اثر برتر قرار گیرد و افتخار بزرگی را نصیب ورزشی نویسان ایران کند. 

هیأت ژوری در جریان برگزاری مراسم نهایی جشنواره که در سوم فوریه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود، رده بندی نهایی را اعلام می‌کند. البته همین که زهرا علیئی موفق شده یکی از سه نفر برتر شود، افتخار بزرگی است که انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران این افتخار را به او و همه اعضای جامعه ورزشی نویسی تبریک می‌گوید. 

لازم به توضیح است که در بخش های عکس، مکتوب و ویدیو چهار نفر از ایران به جمع 10 اثر برتر رسیده بودند که از این نفرات، اثر زهرا علیئی که روی سایت 90 منتشر شده، توانست نظر هیات ژوری را برای راهیابی به فینال جلب کند. 

به نفر اول این جشنواره، هشت هزار دلار؛ نفر دوم، سه هزار دلار و به نفر سوم، دو هزار دلار اهدا می‌شود.

۲۵ دی ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید