سومی نماینده ایران در جشنواره جهانی ایپس

سومی نماینده ایران در جشنواره جهانی ایپس
زهرا علئیی جایزه اش را در بوداپست دریافت کرد
به گزارش ایسجا؛ زهرا علیئی خبرنگار ورزشی ایران که موفق شد در جشنواره جهانی ایپس به عنوان نفر سوم انتخاب شود، جایزه‌اش را در بوداپست دریافت کرد. 
 
بعد از چند ماه رقابت فشرده در دومین دوره جشنواره جهانی ایپس، در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی و جوایز خود را دریافت کردند. در این بین افتخار بزرگی نصیب ورزش و رسانه های ورزشی ایران شد و زهرا علیئی توانست به عنوان نفر سوم بخش مکتوب انتخاب شود. 
 
با توجه به مشکلی که در مسیر صدور ویزا برای برگزیده ایرانی جشنواره ایپس به وجود آمد؛ او کمی با تاخیر به بوداپست مجارستان، محل برگزاری مراسم معرفی برگزیدگان و همچنین کنگره ایپس رسید. با این وجود در مراسم ویژه ای در کنگره ایپس لوح تقدیر و جایزه‌اش را دریافت کرد. همچنین وی در پانل تخصصی کنگره ایپز با موضوع "توانمندسازی زنان در روزنامه نگاری ورزشی" به عنوان نماینده قاره آسیا همراه با نمایندگانی از قاره های آمریکا، اروپا، و آفریقا شرکت کرد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی‌ ایران کسب این موفقیت و افتخار را که برای اولین بار در سطح جهان کسب شده است به خانم علیئی و جامعه ورزشی نویسی ایران تبریک می گوید و برای او و اعضای انجمن ورزشی نویسان آرزوی موفقیت‌ روزافزون دارد.
۱۶ بهمن ۱۳۹۸
رحیم رحیم زاده اصل
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
1

به خانم علیئی صمیمانه تبریک می گویم.کار او برای جامعه رسانه ایران و خصوصا رسانه های ورزشی افتخار بزرگی است.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید