چهل و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
نشست مشترک اعضای هیأت مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران با رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار گردید.
به گزارش ایسجا؛ در ابتدای جلسه دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران گزارشی از جشنواره جهانی ایپز و موفقیت همکاران ایرانی در این جشنواره ارائه داد.
وی گفت: در مجموع ١٧٤٦ اثر از ١٢٥ کشور جهان در پنج قاره در ٥ بخش عکاسی، مکتوب، ویدئو، صدا و خبرنگاران جوان در این جشنواره پذیرش شد و طی چهار مرحله داوری آثار برگزیده اعلام و معرفی شدند.
از ایران ٧٦ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که در مراحل مختلف داوری برخی آثار همکاران ایرانی به رتبه های ٣٠ اثر برتر راه یافتند.
در بخش ١٠ اثر برتر، آثار نعیم احمدی(عکس)، محمدفرهپور و مازیار کوپیدار(ویدئو)، خانم ها موسوی، فتح آبادی و علیئی(مکتوب) حائز رتبه گردیدند و در بخش ٣ اثر برتر، اثر نوشتاری خانم زهرا علیئی با کسب رتبه سوم توانست جایزه ویژه و تندیس جشنواره جهانی را دریافت کند. دکتر احمدی در ادامه درخصوص فعالیت ها و اقدامات انجام شده انجمن در یک سال گذشته پرداخت و از حمایت های کمیته المپیک از انجمن تقدیر و تشکر کرد.
 دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند اصحاب رسانه ورزشی در پوشش مطلوب خبری و تصویری افتخارات ورزش کشور بر لزوم خدمت رسانی به این عزیزان تأکید کرد و گفت: جا دارد از تمامی اعضای محترم انجمن بخصوص هیأت مدیره آن تشکر کنم ولی انتظار می رود با توجه به حضور چنین انسان های فرهیخته و زحمتکش در این انجمن بزرگ به عنوان یک انجمن صنفی صورت پذیرفت.
کمیته ملی المپیک در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و امکانات رفاهی بیشتری در این زمینه برای اعضای انجمن به عنوان یک انجمن صنفی صورت پذیرد.
کمیته ملی المپیک در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و امکانات رفاهی اعضای انجمن  این آمادگی را دارد تا همکاری و پشتیبانی خوبی با انجمن ورزشی نویسان را داشته باشد.
در پایان این نشست رئیس کمیته ملی المپیک با اهدای لوح تقدیر از سرکار خانم زهرا علئیی به خاطر موفقیت در جشنواره جهانی ورزشی نویسان در انتخاب گزارش وی به عنوان سومین اثر این دوره تجلیل به عمل آورد.
۲۹ بهمن ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید