ادامه پروژه خبرنگاران ورزشی جوان به صورت آنلاین

ادامه پروژه خبرنگاران ورزشی جوان  به صورت آنلاین
با توجه به شیوع ویروس کرونا، انجمن جهانی ورزشی نویسان/ ایپس در نظر دارد، دوره های آموزشی را برای تعدادی از خبرنگاران ورزشی زیر ٣٠ سال برگزار کند.

به گزارش ایسجا؛ انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی که چند سالی است پروژه آموزش خبرنگاران ورزشی جوان را در دست دارد، بعد از شیوع ویروس کرونا، درنظر دارد دوره آموزشی را برای سال جاری میلادی ویژه خبرنگاران ورزشی زیر 30 سال برگزار کند. این دوره شامل چند مرحله است که به صورت آنلاین و با حضور تعدادی از اساتید شناخته شده حوزه خبرنگاری ورزشی برگزار می شود.

سهمیه محدودی برای حضور خبرنگاران در نظر گرفته شده است که بعد از اعلام آمادگی کشورها و میزان علاقه مندی افراد، تعداد سهمیه هر کشور مشخص می شود. 

در همین راستا، خبرنگاران وعکاسان ورزشی عضو انجمن که زیر 30 سال هستند و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند، و البته به حضور در این دوره علاقه مند هستند، می توانند آمادگی خود را از طریق ایمیل به دبیرخانه انجمن اعلام کنند.  

بدیهی است، اعلام آمادگی به منزله نهایی شدن حضور در این دوره نیست و بعد از اعلام ایپس درباره  تعداد سهمیه ها، مشخص می شود که چه تعداد از همکاران متقاضی می توانند در این دوره شرکت کنند.

۱۳ فروردین ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید