فرصتی دیگر برای رقابت در جشنواره جهانی ایپس (AIPS)

فرصتی دیگر برای رقابت در جشنواره جهانی ایپس (AIPS)
سومین جشنواره جهانی ایپس آغاز شد
به گزارش ایسجا؛ سومین جشنواره ایپس آغاز شد و خبرنگاران و عکاسان ورزشی می توانند آثار خود را برای حضور در این رقابت بین المللی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 
بر اساس اعلام انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی(AIPS)، با وجود شرایطی که بحران کرونا ایجاد کرده، اما سومین دوره جشنواره ایپس مثل دو دوره قبل برگزار می شود. 
آثاری که به جشنواره ارسال می شود باید در فاصله زمانی 8 اکتبر 2019 تا 7 اکتبر 2020 منتشر شده باشند. بخش هایی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده، مثل دوره قبل است به این ترتیب که آثار باید در قالب آثار مکتوب، عکس، ویدیو، صدا و خبرنگاران جوان، باشند. هر فرد می تواند دو اثر را ارسال کند که باز هم مثل دوره قبل محدودیتی در مورد زبان وجود ندارد. 
به نفر اول جایزه 8 هزار دلاری، نفر دوم 3 هزار دلاری و به نفر سوم 2 هزار دلار جایزه تعلق می گیرد. 
کسانی که می خواهند در این رقابت شرکت کنند، می توانند  بر روی  www.aipsawards.com  کلیک کرده، پروفایل شان را بسازند و آثار خود را بارگذاری کنند. 
سال گذشته از ایران 76 اثر در جشنواره ایپس شرکت کرد که در پایان زهرا علیی توانست در بخش آثار مکتوب در رده سوم قرار گیرد.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید