چهل و هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه 19 خردادماه با حضور آقایان؛ دکتر عبدالحمید احمدی (رئیس)، جهانگیر کوثری (دبیرکل)، حجت اله جیرودی (بازرس)، محمود عبدالهی، رضا خسروی، فرشاد عباسی و خانم آزاده پیراکوه در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد.

در این جلسه موضوعات متعددی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت، که مهم ترین آن ساماندهی و بروز رسانی سامانه انجمن ورزشی نویسان بود که با حضور یکی از مدیران شرکت رادکام و آقای عبیری در جلسه و توافق اعضای هیأت مدیره انجمن، شرکت رادکام مسئولیت اجرای سامانه را به عهده گرفت و مقرر شد در هفته های آتی طرح اولیه را در اختیار دبیرخانه و هیأت مدیره قرار دهد تا تصمیمات و بررسی های نهایی برای ادامه مراحل انجام گیرد. 

- استماع گزارش دکتر احمدی از پیگیری های انجام شده درخصوص طرح ترافیک خبرنگاری برای اعضای انجمن در سال 99

- پیگیری اظهارنامه مالیاتی انجمن که مسئولیت پیگیری آن به عهده آقای جیرودی گذاشته شد.

- برگزاری برنامه کنفرانس آنلاین انجمن جهانی ورزشی نویسان/ایپس در دوم جولای به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان

- پیگیری تشکیل مجمع انتخاباتی انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه که مقرر شد در اولین فرصت با هماهنگی استان برگزار شود.

- برگزاری مراسم روز 12 تیرماه به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان با مشارکت کمیته ملی المپیک که قرار شد هیات مدیره پیشنهادات را برای برگزاری بهتر این مراسم به دبیرخانه ارائه بدهند.

-گزارش ٢٠ برنامه گفتگوی آنلاین ایپس با چهره های مطرح بین المللی ورزش و رسانه در قالب ای کالج با حضور ورزشی نویسان منتخب از جهان و ایران که با استقبال قابل توجهی برگزار شد.

 

 

 

 

تهیه و تنظیم: فهیمه مشگی باف

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید