برگزاری کنفرانس آنلاین به مناسبت دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان

برگزاری کنفرانس آنلاین به مناسبت دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان
انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی، به مناسبت دوم جولای (روز جهانی ورزشی نویسان) کنفرانس آنلاین برگزار می کند.
به گزارش ایسجا؛ این کنفرانس آنلاین با محور تاثیر کرونا بر رسانه و  خبرنگاری ورزشی/ استقلال و آینده کاری این حرفه برگزار می شود که در زیر مجموعه آن به تفکیک قاره ها پنل هایی برگزار می شود. 
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسوولان برگزاری کنفرانس، این نشست از ساعت ١٤ روز دوم جولای آغاز می شود و به مدت دو ساعت به طول
می انجامد. در ابتدای کنفرانس جیانی مرلو، رییس ایپس برای دقایق کوتاهی صحبت می کند. پس از آن پیام ویدئویی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک ارائه می شود و سپس "اولین واتا" نایب رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان درباره نژاد پرستی در روزنامه نگاری صحبت می کند. 
در بخشی از این برنامه، نمایندگانی از آفریقا، آمریکا، آسیا، اقیانوسیه و اروپا پنل هایی را برگزار می کنند که در قالب این پنل ها درباره تاثیر کوید ١٩ بر روزنامه نگاری ورزشی در قاره های مربوطه به صورت جداگانه صحبت می شود. 
کنفرانس آنلاین ایپس که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، از ساعت ١٥/١٠ به صورت بحث آزاد دنبال می شود. 
حضور در این کنفرانس منوط به ثبت نام و پذیرش ایپس خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این کنفرانس روی خروجی سایت ایپس قرار دارد.
۷ تیر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید