فراخوان حضور در ویدیو کنفرانس با نایب رییس اتحادیه جهانی ورزشی نویسان/ ایپس

فراخوان حضور در ویدیو کنفرانس با نایب رییس اتحادیه جهانی ورزشی نویسان/ ایپس
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ویدیو کنفرانسی با محور " چطور می توان خبرنگار بین المللی شد" را با حضور " اولین واتا" نایب رییس ایپس (انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی) برگزار می کند

به گزارش ایسجا؛ در این ویدیو کنفرانس که با تبعات شیوع ویروس کرونا و فعالیت خبرنگاران ورزشی به صورت آنلاین در مسیر فعالیت حرفه ای بین المللی، شکل می گیرد، " اولین واتا" که از خبرنگاران قدیمی است و سابقه دبیر کلی ایپس را دارد، به عنوان منتور حضور دارد. این دوره به زبان انگلیسی برگزار می شود و همکاران علاقه مند می توانند تا عصر روز پنجشنبه هفته جاری، آمادگی خود را برای حضور در این کارگاه به شماره واتساب دبیرخانه انجمن (٠٩٣٣٣٧٨٤٢٣١) اعلام کنند تا لینک " زوم" برای حضور در دوره در اختیارشان قرار گیرد. 

این نشست آنلاین از ساعت ١٥/٣٠ شنبه (14 تیرماه ، چهارم جولای) به مدت یک ساعت برگزار می شود. با هماهنگی انجام شده، با توجه به اینکه خانم " واتا" از داوران جشنواره جهانی ایپس هم است، دقایق پایانی درباره چارچوب های آثاری که باید به جشنواره ارسال شود، صحبت می شود که این بخش برای افرادی که می خواهند در جشنواره سوم آثار قابل قبولی داشته باشند، می تواند کمک کننده باشد.

۱۰ تیر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید