دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان مبارک

دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان مبارک
در آزمون بزرگ مردم جهان سالی تاریخی و پر حادثه بود. ٢/٥ میلیارد نفر عملا از حرکت و ورزش بازایستادند تا پدیده کرونا از ورزش عبور کند.

 تجربه ای بی سابقه برای نویسندگان و خبرنگاران ورزشی بود. بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک توکیو لغو شد و به تعویق افتاد، اما در همین موقعیت ورزش همچنان ارزشمند و تأثیرگذار باقی ماند. هیچ زمان چنین همبستگی را بین اقشار ورزشی نویسان شاهد نبودیم.

ورزشی نویسان ایران در چنین شرایطی که ورزش دچار وقفه و رکود شد با همبستگی به حمایت از آن برآمدند و روش های ابداعی را در رسانه های خود برای ادامه حیات ورزش ارائه دادند تا همبستگی، تفاهم و امید در رخدادهای ورزشی باقی بماند، ورزشی نویسان ایران با مشکلات امروزی کرونا فرصتی به وجود آوردند برای پیشرفت بیشتر و عبور از بحران.

اینک و به مناسبت روز تاریخی دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان، این روز را به تمامی اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تبریک گفته و برای یکایک همکاران عزیز آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

۱۱ تیر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید