پیام تبریک دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان

پیام تبریک دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان
وزیر ورزش و جوانان در پیامی، ورزشی نویسان را عضوی مهم و اثربخش از هر جامعه ای نام برد که با جوهر قلم خویش توسعه ورزش را نه تنها در کشور خود تسریع می بخشند بلکه می توانند پرچم دار صلح جهانی باشند.

به گزارش ایسجا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ در پیام دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان آمده است:

دوم جولای (١٢ تیر)، روز جهانی ورزشی نویسان فرصتی برای درنوردیدن مرزهای خاکی و پیوند ملت ها در راستای صلح جهانی با بهره گیری از علم رسانه، دانش و تعهد خبرنگاران و نویسندگان و عکاسان ورزشی است.

اهالی رسانه در حوزه ورزش، عضو مهمی از جامعه ورزش در ایران و جهان هستند که با جوهر قلمشان توسعه ورزش را نه تنها در کشور خویش سرعت می بخشند بلکه می توانند پرچم دار صلح جهانی باشند.

 

آنها با قلم شیوای خود همواره با انتشار موفقیت های ورزشکاران و تلاش مدیران در داخل کشور و انعکاس رویدادهای بین المللی مسیر توسعه ورزش در ابعاد مختلف را هموار کرده اند.

اینجانب ضمن قدرشناسی از تلاش های خانواده بزرگ رسانه ورزشی کشورمان، این روز را گرامی می دارم و تلاش اثربخش تان در انعکاس اخبار حوزه ورزش را ارج می نهم.

موفقیت همراه همیشگی تان، سرافراز باشید.

۱۲ تیر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید