ویدیو کنفرانس با حضور نایب رییس ایپس برگزار شد

ویدیو کنفرانس با حضور نایب رییس ایپس برگزار شد
کلاس آموزشی " چطور می توان خبرنگار بین المللی شد" با حضور نایب رییس اتحادیه جهانی ورزشی نویسان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا، معضلات زیادی برای جامعه خبری ایجاد شده است که در همین راستا دوره آموزشی با محور " چطور می توان خبرنگار بین المللی شد" با رویکرد تاثیر کرونا بر عملکرد خبرنگاران برگزار شد. در این دوره که با تدریس "اولین واتا" نایب رییس اتحادیه جهانی ورزشی نویسان به زبان انگلیسی برگزار شد، حدود 15 نفر از همکاران رسانه ای حضور داشتند. 
در 20 دقیقه ابتدایی کلاس، خانم واتا، اصولی که باید در مسیر حرفه‌ای شدن مد در نظر باشد، مرور شد و در ادامه همکاران حاضر در این دوره آنلاین، فرصت پیدا کردند تا سوالاتشان را بپرسند. 
واتا تاکید کرد که خبرنگاران اگر می خواهند در مسیر بین المللی حرکت کنند، پیش از هر کاری باید جهانی فکر کنند و خود را در ورزش ایران محدود نکنند. 
علاقه مند و خلاق بودن، صفت های دیگری است که از نظر " اولین واتا"، خبرنگار کانال المپیک، در مسیر حرفه ای شدن کمک می‌کند. 
واتا در بخشی از صحبت هایش به خبرنگاران حاضر در کلاس تاکید می کند: « ورزش کشور خود و سایر کشورها را خوب بشناسید. خود را محدود نکنید و فراتر از مرزها فکر کنید.» 
در ارتباط با میکس زون و نوع رفتاری که در این محدوده باید داشت، سوالی پرسیده شد که خانم واتا با جزییات درباره این موضوع صحبت کرد. او درباره اولویت بندی هایی که در میکس زون وجود دارد، نیز گفت که همه این موارد به مسائل مالی مربوط می شود. او تاکید کرد که این مسائل نباید باعث شود که خبرنگاران خود را محدود کنند. این ویدیو کنفرانس 80 دقیقه به طول انجامید.
۱۵ تیر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید