نخستین دوسالانه عکس ورزشی برگزار شد

نخستین دوسالانه عکس ورزشی برگزار شد
نخستین دوسالانه عکس ورزشی با همکاری انجمن ورزشی نویسان ایران و با شرکت 135 عکاس و 1188 عکس ورزشی، در دو بخش تصاویر ورزشی و تصاویررویدادهای ورزشی های غیر رسمی کار خود را آغاز کرد.
به گزارش ایسجا و به نقل از ایرنا، تعداد 69 قطعه عکس از 47 عکاس به انتخاب داوران، در دو بخش فراخوان به نمایشگاه راه یافتند. 
تصاویر برگزیده ورزشی که دراین نمایشگاه ارائه شده، طی دوسال گذشته ثبت و شرکت داده شده اند.
فریبا اباذری، دبیر دوسالانه عکس ورزشی اعلام کرد: قرار براین بود که نمایشگاه دوسالانه عکاسان ورزشی پیش از بازی های آسیایی 2014 اینچئون برگزار شود که با توجه به اهمیت این بازی ها و شرکت عکاسان ورزشی کشورمان برای ثبت رخداد های ورزشی ورزشکاران ایرانی و سایر ملل آسیایی این دوسالانه با تاخیردوماهه برگزار شد.
هر بخش از دوسالانه عکس ورزشی سه برگزیده خواهد داشت که با انتخاب هیات داوران، متشکل از اساتید عکاسی خبری و ورزشی، به نفر اول 40، نفردوم 30 و نفر سوم 15 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
به گفته دبیر دوسالانه چنانچه وزارت ورزش وجوانان و سایر دستگاه های ذیربط ازبرگزاری این نمایشگاه حمایت کنند این مسابقه را درسطح بین الملل برگزارخواهیم کرد.
نخستین دوسالانه عکس ورزشی درحاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های برگزار شد.
۲۵ آبان ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید