نشست هیات مدیره انجن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

نشست هیات مدیره انجن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
محور اصلی نشست موضوع طرح ترافیک بود.


این جلسه با حضور دکتر عبدالحمید احمدی، جهانگیر کوثری، حجت الله جیرودی، رضا خسروی، فرشاد عباسی و آزاده پیراکوه برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ براساس رایزنی های انجام شده از سوی هیات مدیره انجمن و با توجه به کاهش تعداد سهمیه های طرح ترافیک نسبت به سال قبل در همه بخش ها، ابتدا ٦٢ سهمیه به انجمن اختصاص یافته بود که در پی اعلام این تعداد، انجمن نامه نگاری دوباره ای با سازمان طرح ترافیک انجام داد و اعتراض خود را به این تعداد نشان داد. با پیگیری های انجام شده، این تعداد به 85 سهمیه رسید که البته بعد از اعلام این تعداد نیز مذاکراتی با دکتر مناف هاشمی، معاونت حمل و نقل ترافیک و همچنین کارگروهی که در این بخش فعالیت می کند، انجام شده و این امیدواری وجود دارد که با عنایت دکتر مناف هاشمی و همکاری اعضای محترم کارگروه مربوطه، این تعداد افزایش یابد. اما موضوعی که تا اینجا قطعی شده، این است که انجمن ورزشی نویسان برای سال جاری، 85 سهمیه دارد که در آخرین نشست هیات مدیره درباره چگونگی تخصیص این سهمیه ها بحث و تبادل نظر شد. 
نکته ای که اعضا بر سر آن توافق داشتند این بود که اولولیت تخصیص سهمیه ها، فعالیت میدانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی است، ضمن اینکه باید سعی شود همه رسانه ها دیده شوند که با توجه به تعداد بالای درخواست ها و محدودیت سهمیه، کار دشوار است؛ با این حال هیات مدیره انجمن تلاش می کند که تصمیم مناسبی بگیرد.
با توجه به موارد مختلف، نحوه تخصیص 85 سهمیه در حال بررسی است، ضمن اینکه همچنان این تلاش ادامه دارد تا تعداد سهمیه های بیشتر به دست آید، که در صورت تحقق این خواسته، انجمن حتما اطلاع رسانی خواهد کرد.
۴ اَمرداد ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید