اطلاعیه شماره ٣

اطلاعیه شماره ٣
طبق روال سالهای گذشته پس از آنکه ثبت نام طرح ترافیک آغاز شد، همکاران برای دریافت معرفی نامه از انجمن اقدام کردند که در پایان این مرحله 180 نفر از اعضا معرفی نامه خود را از انجمن دریافت کردند.
به گزارش ایسجا؛ این تعداد معرفی نامه در شرایطی صادر شد که از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران 62 سهمیه برای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی در نظر گرفته شده بود که با پیگیری های رئیس انجمن و همراهی آقای مناف هاشمی 23 سهمیه دیگر به این تعداد اضافه شد. 
همکاران رسانه ای و اعضای انجمن مطلع هستند که برای طرح ترافیک سال 99 سهمیه اکثر رسانه ها با کاهش مواجه شده است که همین امر انتخاب 85 نفر از بین 180 درخواست کننده را سخت تر از قبل می کرد. 
با این حال هیات رئیسه انجمن پس از برگزاری چند نشست به این جمع بندی رسید که برای توزیع این تعداد از سردبیران رسانه ها مشورت و کمک بگیرد. به همین دلیل پس از مشخص شدن تعداد سهمیه هر رسانه که براساس دریافت معرفی نامه از انجمن در نظر گرفته شد، سردبیران رسانه ها اولویت ها را مشخص و مکتوب برای انجمن ارسال کردند. این سهمیه براساس تعداد خبرنگاران و عکاسان یک رسانه و تعداد دریافت معرفی نامه از انجمن اختصاص پیدا کرد. 
توضیح بیشتر اینکه برخی رسانه ها با وجود داشتن تعداد زیاد خبرنگار و عکاس درخواستی برای معرفی نامه نداشتند و یا حداقل درخواست را ارائه داده بودند که همان تعداد سهمیه برای آنها در نظر گرفته شد. ضمن اینکه در توزیع سهمیه ها تلاش شد همه رسانه ها - براساس میزان تاثیرگذاری و تعداد نیرو - از این امتیاز برخوردار شوند.
ضمن اینکه تلاش شد در این بخش اعضای فعال در سازمان صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها، سایت ها و پیشکسوتان عزیز که همچنان فعال بودند، در اولویت اختصاص طرح ترافیک قرار گیرند. ذکر این نکته نیز ضروری است که چند سهمیه به اعضایی که متاسفانه با بیماری و مشکلات حاد دست به گریبان  هستند اختصاص پیدا کرد تا گرهی از  مشکلات پرتعداد آنها باز شود.
پس از مشخص شدن فهرست 85 نفره و ارسال آن به سازمان طرح ترافیک، با پیگیری و درخواست رئیس انجمن از آقای مناف هاشمی که همراهی خوبی با انجمن داشتند، فهرست 35 نفر دیگر از اعضا برای تصمیم گیری به معاونت حمل و نقل ترافیک ارسال شد که هنوز تکلیف نحوه اختصاص طرح برای آنان مشخص نشده است و انجمن در حال پیگیری موضوع است و این امیدواری وجود دارد با حمایت و نظر مثبت آقای مناف هاشمی محقق شود.
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید