پنجاه و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران ‌‌عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

پنجاه و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران ‌‌عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۳ شهریورماه با حضور آقایان دکتر عبدالحمید احمدی، حجت اله جیرودی، محمود عبدالهی، رضا خسروی، و خانم آزاده پیراکوه در دفتر انجمن برگزار شد.
 
در این جلسه موضوعات متعددی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که مهم‌ترین آنها به شرح ذیل می باشد:
 
۱- پیگیری موضوع طرح ترافیک برای ۳۶ نفر از اعضایی که معرفی نامه انجمن را برای ثبت نام طرح ترافیک گرفته بودند اما به دلیل کمبود سهمیه  نتوانستند از سهمیه تخصیصی خبرنگاری استفاده کنند که مصوب شد برای این اعضا نیز با رایزنی های صورت گرفته طرح دریافت و تحویل داده شود.
۲- بررسی درخواست عضویت برخی از خبرنگاران که در شهرستان ها مشغول به فعالیت خبری هستند و در استان مربوطه شعبه انجمن تشکیل نشده است که مقرر شد عضویت آنان در صورت تایید سوابق و عملکرد از سوی کمیته عضوگیری انجمن به تایید هیات مدیره برسد.
 
۳- لیست ارائه شده شعبه انحمن در استان مرکزی از سوی دبیر انجمن استان، جهت صدور کارت مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت.
 
۴- پیگیری ورود اعضای انجمن ورزشی نویسان به مجموعه ورزشی انقلاب، که مقرر شد هماهنگی های لازم از سوی رئیس و دبیرخانه انجمن با مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب و حراست مجموعه انجام گیرد.
 
۵- استماع گزارش رضا خسروی با مسئول شرکت رادکام درخصوص سامانه انجمن که مقرر شد تا پایان شهریورماه نسبت به انعقاد قرارداد و انجام کار سامانه اقدام لازم صورت پذیرد.
۷- پیگیری لازم در خصوص کمک به برخی از همکاران خبرنگار و ورزشی نویس که به جهت بیماری نیازمند همراهی و کمک در جهت تامین هزینه های درمانی هستند.
۱۹ شهریور ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید