19 آبان ماه، آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره جهانی ایپس

19 آبان ماه، آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره جهانی ایپس
خبرنگاران و عکاسان ورزشی که قصد شرکت در جشنواره ایپس را دارند، تا 9 نوامبر (مقارن با 19 آبان ماه) می‌توانند آثار خود را دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
به گزارش ایسجا؛ سومین دوره جشواره جهانی ایپس در حالی برگزار می‌شود که مسوولان برگزاری این رقابت، تصمیم گرفتند فرصت بیشتری را برای همکاران رسانه‌ای در نظر بگیرند. استدلال برگزار کنندگان این جشنواره هم این است که با توجه تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های ورزشی و توقف بسیاری از رویدادها، نیاز است مهلت نهایی ارسال آثار تمدید شود تا فرصت حضور در این رقابت بین المللی برای تعداد بیشتری از خبرنگاران و عکاسان ورزشی، فراهم شود. 
پیش از این هفتم اکتبر به عنوان مهلت نهایی تعیین شده بود اما حدود یک ماه این زمان تمدید شده تا با شروع رقابت ها (اگرچه به صورت محدود است)، زمینه تهیه آثار بیشتری فراهم شود. 
با این تغییر، مراسم نهایی هم تغییر کرده، به این ترتیب که پیش از این قرار بود اختتامیه جشنواره، فوریه برگزار شود اما در برنامه جدید، این مراسم به آوریل منتقل شده است. 
جیانی مرلو، رییس انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی در این رابطه می‌گوید: « با توجه به تغییراتی که شیوع کووید 19 در زندگی همه مردم جهان از جمله همکاران رسانه ای ایجاد کرده، شرایط را به گونه ای دیدیم که شرکت کنندگان نیاز به فرصت بیشتری دارند؛ چراکه وضعیت فعلی در کنترل هیچ کسی نیست و نباید افراد به خاطر چیزی که تاثیرگذاری در آن ندارند، جریمه شوند و فرصت‌هایی را از دست بدهند.» 
با توجه به زمان بندی جدید، آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که در فاصله زمانی بین هشتم اکتبر 2019 تا نهم نوامبر 2020، منتشر شده باشند. شرکت کنندگان با مراجعه به آدرس   www.aipsawards.com می توانند پروفایل شخصی خود را بسازند و آثارشان را بارگذاری کنند. 
مرحله اول داوری در دسامبر، مرحله دوم در ژانویه و مرحله نهایی در فوریه انجام می‌شود و در نهایت هیات ژوری فينالیست‌ها را برای حضور در مراسم اختتامیه معرفی می‌کند. رده بندی نهایی برندگان، پیش از مراسم و با نظر هیات ژوری که ریاست آن بر عهده جیانی مرلو است، انجام می‌شود.
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید