١٩ آبان (٩ نوامبر) آخرین فرصت برای حضور در جشنواره جهانی ایپس

١٩ آبان (٩ نوامبر) آخرین فرصت برای حضور در جشنواره جهانی ایپس
خبرنگاران و عکاسان ورزشی که می خواهند در سومین دوره از جشنواره جهانی ایپس شرکت کنند، کمتر از دو هفته فرصت دارند که آثار خود را ارسال کنند.
 به گزارش ایسجا؛ اتحادیه جهانی عکاسان و خبرنگاران ورزشی، در آخرین اطلاعیه ای که منتشر کرده، بر این موضوع تاکید داشته که همه تلاش اش را می کند تا در روزهایی که همه دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا است، شرایطی را با کمک خبرنگاران و عکاسان فراهم کند تا یک بار دیگر ورزشی نویسان دنیا بتوانند جشن بگیرند و در این گردهمایی جهانی بهترین ها را معرفی کنند. 
ایپس از همه خبرنگاران و عکاسان دنیا دعوت کرده که در این جشنواره حضور داشته باشند؛ فرقی نمی کند که از رسانه های بزرگ باشند یا از یک روزنامه کوچک. آثارشان از فوتبال باشد یا ژیمناستیک، دوومیدانی و یا هر رشته دیگر. 
دبیرخانه جشنواره با در نظر گرفتن شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای کشورهای مختلف ایجاد کرده و تاثیری که این موضوع روی کار رسانه ها به ویژه رسانه های ورزشی داشته، مدتی قبل مهلت ارسال آثار را تمدید کرد و با توجه به این شرایط، علاقه مندان به حضور در این جشنواره تا ١٩ آبان ماه فرصت دارند که آثار خود را ارسال کنند. 
آثاری که به جشنواره ارسال می شوند، باید در فاصله زمانی بین ٨ اکتبر ٢٠١٩ تا  ٩ نوامبر ٢٠٢٠ منتشر شده باشند. هر شرکت کننده می تواند دو اثر را در یکی از بخش های مکتوب، ویدیو، عکس و یا تولیدات رادیویی ارسال کند که این آثار در سه مرحله داوری می شوند. ضمن اینکه بخشی هم مربوط به خبرنگاران جوان از دومین جشنواره در قالب برنامه های این جشنواره گنجانده شده است. ارسال آثار رایگان است و  امکان ارسال به هر زبانی وجود دارد. اگرچه توصیه می شود، هنگام بارگذاری اثر، در بخشی که مربوط به "توضیحات" است، متنی کوتاه را به زبان انگلیسی بگذارند و درباره سوژه و نحوه پرداختن به آن به خوبی توضیحاتی را ارائه کنند. 
افرادی که می خواهند در این رقابت شرکت کنند، می توانند  بر روی www.aipsawards.com  کلیک کرده، پروفایل شان را بسازند و آثار خود را بارگذاری کنند. 
به نفر اول جایزه ٨ هزار دلاری، نفر دوم ٣ هزار دلاری و به کسی که در رده سوم قرار می گیرد، ٢ هزار دلار جایزه تعلق می گیرد. البته در بخش خبرنگاران جوان، جایزه دلاری پرداخت نمی شود و مقدمات حضور برگزیدگان در یک رویداد بین المللی و همزمان دوره آموزشی فراهم می شود.
۷ آبان ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید