نگاهی به آثار برگزیده دو جشنواره جهانی ایپس

نگاهی به آثار برگزیده دو جشنواره جهانی ایپس
19 آبان ماه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره جهانی ایپس است و نگاه به آثار برگزیده دو دوره قبل می تواند به همکاران کمک کند که انتخاب بهتری بین آثار خود برای حضور در جشنواره داشته باشند

به گزارش ایسجا؛ دوستانی که قصد دارند در این رقابت جهانی شرکت کنند و آثار خود را در بخش های مکتوب، ویدیو، عکس و تولیدات رادیویی به داوری بگذارند، می توانند نگاهی به برگزیدگان دوره قبل داشته باشند. 

آثار برگزیده دور اول که در سال 2018 برگزار شد و همچنین دور دوم که در سال 2019 برگزار شد، روی لینک های زیر قرار داده شده اند که توصیه می شود همکاران خبرنگار و عکاس، نگاهی به آنها بیاندازند. در آثار برگزیده جشنواره دوم که سال قبل برگزار شد، ایران بین برگزیدگان در بخش مکتوب هم یک نماینده داشت. زهرا علیی توانست با مطلبی با محور " روایتی از روز تاریخی زنان در منطقه ممنوعه آزادی" به  عنوان سوم دست پیدا کند. 

https://www.aipsawards.com/podium

https://www.aipsawards.com/podium2020

آثاری که به جشنواره ارسال می شوند، باید در فاصله زمانی بین 8 اکتبر 2019 تا  نهم نوامبر 2020 منتشر شده باشند.

۸ آبان ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید