مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره جهانی ایپس برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره جهانی ایپس برگزار شد
این مراسم با حضور دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان، دکتر سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، جهانگیر کوثری دبیرکل انجمن، حجت اله جیرودی بازرس، منوچهر زندی عضو افتخاری هیات رییسه انجمن جهانی، و محمود عبدالهی و آزاده پیراکوه اعضای هیات مدیره در سالن شماره 2 آکادمی ملی المپیک برگزار گردید.
به گزارش ایسجا؛ در ابتدای این مراسم دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به برگزیدگان جشنواره ایپس، عنوان کرد که در جلسه ای توسط کمیته ملی المپیک از این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آورد.
دکتر احمدی در این جلسه گفت: فرصتی دست داد تا تقدیر کنیم از عزیزانی که در جشنواره ایپس حضور پیدا کردند و اینکه این حضور با موفقیت همراه بود و باعث افتخار است که در جشنواره ای در تراز جهان، همکاران روزنامه نگار و عکاس ما این ظرفیت را دارند که می توانند در چنین جایگاهی قرار بگیرند و در سطح جهان آثاری را خلق کنند . این نشان می دهد سطح روزنامه نگاری ورزشی در ایران از جایگاه بالایی برخوردار است و از این جهت افتخار می کنیم و به خود می بالیم. این جشنواره سومین دوره ای بود که ما توانستیم در آن شرکت کنیم و هر دوره نسبت به دوره های قبل تعداد آثار بیشتر شده که این نشان دهنده رشد و بالندگی  این جشنواره است.
احمدی با اشاره به دریافت 1871 اثر از 129 کشور و 34 زبان مختلف، حضور ایرانی ها در این جشنواره را چشمگیر توصیف کرد و کسب رتبه دوم آسیا بعد از چین در تعداد آثار را موفقیتی بزرگ دانست. وی با بیان رتبه های کسب شده از سوی ورزشی نویسان ایران در رده بندی جهانی و آسیا، احراز رتبه های پنجم و دهم در جشنواره جهانی و رتبه های اول تا نهم در قاره آسیا در رقابت با بزرگان رسانه ای جهان را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.
در ادامه جلسه منوچهر زندی ضمن ابراز خرسندی از حضور جوانان ورزشی نویس در جشنواره، پیام جیانی مرلو رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان را که درخصوص مشارکت روزنامه نگاران ایرانی در جشنواره و رتبه های کسب شده آنها را تبریک گفته بود برای حاضرین قرائت نمود.
کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این جلسه اظهار داشت: جهت دهی به افکار در حوزه ی ورزش باید فرهنگ سازی شود و از اهل قلم که رسالت سنگینی را به عهده دارند، توقع می رود به سمتی بروند که بتوانند جدا از به تصویر کشیدن وقایع و جدا از ترسیم موضوع، تصویر درستی از فرهنگ و مقام پهلوانی جلوه بدهند تا ثمره تولید درخشش هر ایرانی در سطح بین الملل گردد.
در پایان و پس از صحبت ها و پیشنهادات حاضرین در نشست، از برگزیدگان جشنواره ایپس خانم ها حضرتی، مجد، جغتایی، و آقایان زین العابدین، زینلی، فرهپور، حسینی، کوپیدار، و معینی جم با اهدای لوح و هدایایی از طرف انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تقدیر به عمل آمد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید