دیدار اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه با معاون سیاسی استاندار

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه با معاون سیاسی استاندار
حسین خوش اقبال در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شعبه استان کرمانشاه، بااشاره به جایگاه و اهمیت ورزش در دنیای کنونی، اظهارکرد: امروزه ورزش نه فقط رویدادی تفریحی و تخصصی بلکه حوزه ای است که با بخش های ثروت زا و توسعه زا در جامعه آمیخته شده است.
وی تصریح کرد: بنابراین در کنار اینکه ورزش را به عنوان مقوله ای که باعث ارتقاء سطح سلامت جامعه می شود مورد توجه قرار می دهند، از نظر درآمدزایی و اشتعالزایی هم مورد توجه قرار گرفته است.
 
به گزازش ایسجا و به نقل از روابط عمومی انجمن استان کزمانشاه؛ معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه پرداختن به ورزش و تقویت روحیه ورزشی در جامعه، سلامت و نشاط جامعه را تضمین می کند، افزود: سلامت و نشاط مولفه های پایه توسعه انسانی در جامعه هستند، چراکه اگر ما نسبت به جوانان و سلامت جسمی و روحی آنها حساس نباشیم و برای آنها ایجاد نشاط و انگیزه نکنیم، توسعه انسانی هم شکل نمی گیرد.
 
وی به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ ورزش هم اشاره کرد و گفت: پردازش رسانه ها به ورزش و ترویج و گسترش مباحث آن اگر به شکل هدفمند و همراه با برنامه های حرفه ای باشد می تواند به توسعه کارآفرینی و گسترش فعالیت های ورزشی در جامعه منجر شود، بنابراین باید در این زمینه باید تلاش های بیشتری صورت گیرد و همه کمک کنند.
 
خوش اقبال در ادامه به جایگاه ورزش در کرمانشاه از گذشته تاکنون اشاره ای هم داشت و افزود: کرمانشاه از دیرباز مهد ورزش پهلوانی بوده و این برند ارزشمند که نشات گرفته از روحیه سلحشوری کرمانشاهیان است باید تقویت شود، چراکه منش و روش پهلوانی ریشه اخلاق ورزشی در ایران اسلامی است.
 
وی اعلام کرد: باید تا جایی که می توانیم بزرگان خود را نه تنها در بخش ورزش بلکه در سایر حوزه ها هم معرفی کنیم.
 
معاون استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ورزش حرفه ای امروزه به سرمایه گذاری کلان و جذابی تبدیل شده، افزود: جذب اسپانسرها و حامیان مالی برای فعالیت باشگاه ها و ورزشکاران موجب توسعه  و تقویت ورزش حرفه ای می شود.
 
وی در ادامه با قدردانی از فعالیت های خبرنگاران ورزشی در استان، افزود: خبرنگاران ورزشی نویس علیرغم همه محدودیت ها، کاستی ها و کمبودها توانسته اند به سهم خود و گاها بیشتر در راستای خدمت به ورزش و جوانان این استان گام بردارند.
 
خوش اقبال تاکید کرد: پرداختن به امر ورزش یعنی اهمیت به امید و نشاط در جامعه و هر جامعه ای که رسانه هایی قوی در این زمینه داشته باشد و در این راه همراه باشد، به آینده امیدوارتر خواهد بود.  
 
خوش اقبال با تاکید براینکه مسئولین استان دید مثبتی نسبت به فعالیت خبرنگاران ورزشی در استان دارند، گفت: در این راستا از برنامه هایی که برای خبرنگارن ورزشی نویس در استان اجرا می شود، حمایت می کنیم.
 
وی در بخش پایانی سخنانش به در پیش بودن انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: در آستانه انتخابات نیاز داریم همه برای ترغیب و مشارکت مردم پای کار باشند و ورزشی نویسان استان هم می توانند با استفاده از محبوبیت و سطح نفوذ قهرانان بین مردم موج ایجاد کنند تا در تعیین سرنوشت کشور نقش  آفرینی کنند.
 
در ادامه این نشست، فاطمه احمدیان رئیس هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه نیز خبرنگاران ورزشی را از سخت کوش ترین و مظلوترین اقشار جامعه خواند و گفت: در این راستا نیاز داریم با کمک مسئولین استانی برای قدردانی از زحمات این قشر حمایت هایی را از آنها داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی استان کرمانشاه برنامه هایی را برای ورزشی نویسان استان تدارک دیده، اعلام کرد: برای اجرایی شدن این برنامه ها به همراهی و همکاری مسئولین نیاز داریم.
 
رئیس هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه اضافه کرد: از مسئولین استانی انتظار داریم برای کمک به جامعه ورزشی نویسان استان که پیشقراولان ترویج فرهنگ ورزش در جامعه هستند، فضای و یا سالنی را با عنوان "خانه ورزشی نویسان کرمانشاه" اختصاص دهند تا هم پاتوقی برای ورزشی نویسان کرمانشاهی باشد و همین اینکه از محل اجاره آن منابع مالی اجرای برنامه های مختلف برای خبرنگاران ورزشی تامین شود.
 
کمیل نظری دبیر هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از پیشینه فعالیت این انجمن در کرمانشاه، گفت: انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه با قریب به حدود سه دهه فعالیت توسط بزرگان ورزشی نویس استان راه اندازی شده است.
 
وی در ادامه به ارائه عملکرد سه ماهه فعالیت های انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه هم پرداخت و گفت: در این مدت عضوگیری اعضا را انجام دادیم و در نهایت لیست 34 نفره اعضای توسط انجمن تهران مورد تائید قرار گرفت تا اقدامات بعدی برای ثبت نام آنها و صدور کارت عضویت انجام گیرد.
 
دبیر هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه اعلام کرد: امروز(سه شنبه) هم یک اسپانسر موافقت خود را برای پرداخت هزینه های ثبت نام تمام اعضا اعلام کرده و امیدواریم حداکثر تا اواخر تابستان کارت عضویت برای 34 نفر تائید نهایی شده صادر شود.
 
وی تشکیل کمیته های انجمن را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت برشمرد و گفت: برای هرکدام از کمیته  ها نیز از خبرنگاران و فعالان ورزشی نویس استان انتخاب کرده ایم.
 
در ادامه مسعود اسماعیلی نائب رئیس اول هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه نیز خواستار حمایت مسئولین استانی از خبرنگاران ورزشی شد و گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولین گام های موثری را برای خدمت به جامعه  ورزشی نویسان استان برداریم.
 
مریم قوی نائب رئیس دوم هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه نیز گفت: خبرنگاران ورزشی باوجود تلاش های زیادی که دارند، اما چندان مورد حمایت قرار نمی گیرند که امیدواریم در این زمینه قدم هایی برداشته شود.
۲۳ خرداد ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید