دوم جولای به عنوان روزجهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است

دوم جولای به عنوان روزجهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است
این نامگذاری به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای گرامیداشت جایگاه و نقش حساس و تاثیرگذار نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و مجموعه دست اندرکاران رسانه های ورزشی در مسیر پیشبرد ورزش در جهان انجام شده است.
در روز جهانی ورزشی نویسان، بر تاثیر روزافزون نقش روزنامه نگاری ورزشی در توسعه و پیشبرد فرهنگ ورزش در جهان و ترویج اصول اخلاقی در فضای ورزش و مصون سازی آن در مقابل آسیب ها و ناهنجاری های مغایر با روح ورزش تاکید شده است. همچنین ارتقاء کیفی حرفه روزنامه نگاران ورزشی و سرمایه گذاری برای تربیت و پرورش جوانان در این عرصه،و استفاده از ظرفیت ورزش به عنوان ابزاری کارآمد  برای توسعه مراودات فرهنگی در عرصه بین المللی و حاکمیت صلح، عدالت و بی طرفی در دنیا موضوعاتی است که مورد تاکید انجمن جهانی ورزشی نویسان است.
روز جهانی ورزشی نویسان فرصتی است تا از زحمات و تلاش های صادقانه و متعهدانه خبرنگاران و عکاسان ورزشی که در شرایط دشوار و با سختی ها و مشکلات فراوان همچنان با قدرت، صلابت و عشق در همه میادین ورزشی در کنار ورزشکاران و افتخار آفرینان ورزش حضور دارند سپاسگزاری و تقدیر شود.
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن تبریک مجدد این روز به اعضا، همکاران و فعالان رسانه های ورزشی امیدوار است با همکاری موثر مدیران و دست اندرکاران ورزش کشور، ورزشی نویسان ایران بتوانند در جایگاه واقعی و مورد انتظار مردم در انجام وظیفه و مسئولیت خود در جهت تحقق اهداف ورزش کشور در مسیر موفقیت و پیشرفت گام بردارند.
۱۱ تیر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید