در نشست همکاری انجمن نویسندگان،خبرنگاران، عکاسان ورزشی وانجمن حقوق ورزشی مطرح شد؛ضرورت تشکیل شورای حل اختلافات ورزشی در کشور

در نشست همکاری انجمن نویسندگان،خبرنگاران، عکاسان ورزشی وانجمن حقوق ورزشی مطرح شد؛<b>ضرورت تشکیل شورای حل اختلافات ورزشی در کشور
در این نشست دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی با حمید باقر نیا سرپرست انجمن حقوق ورزشی، ضمن عقد تفاهمنام همکاری بین دو انجمن، بر ضرورت تشکیل "شورای حل اختلافات ورزشی" در کشور تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن حقوق ورزشی؛ صبح امروز با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی و حمید باقر نیا سرپرست انجمن حقوق ورزشی، تفاهمنامه همکاری بین دو انجمن به امضا رسید. 
در ابتدای این نشست سرپرست انجمن حقوق ورزشی ضمن اشاره به فعالیت های  6 ماهه از آغاز فعالیت این انجمن تاکنون خواستار افزایش سطح همکاری ها با انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی در راستای ارتقا ی سطح دانش و آگاهی حقوق ورزشی بین جامعه ورزش کشور بخصوص خانواده نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی شد .
باقر نیا در ادامه ابراز داشت:اصحاب رسانه می توانند بعنوان موتور محرکه،دلسوز و قابل اعتماد که به دنبال اصلاح امور هستند ضمن آگاهی از مباحث حقوق ورزشی، نقش بسزایی در  جلوگیری از بسیاری از مشکلات کنونی حقوقی در ورزش داشته باشند.
سپس دکتر عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان تصر یح کرد:خلاء نبود انجمن حقوق ورزشی سالهاست که  در ورزش کشور احساس می شد، در واقع یکی از مشکلات کنونی ساختار ورزش بی اطلاعی از حقوق ورزشی است که لطمات جبران ناپذیری برای ورزش کشور در پی داشته است، چرا که باید یکی از ارکان اصلی فدراسیون ها،ادارات کل و یا باشگاه های دولتی و خصوصی توجه به ساختار حقوقی آن مجموعه باشد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد:عملکرد انجمن حقوق ورزشی در مدت زمان اندک آغاز بکار خود عالی بوده لذا پیشنهاد می کنم انجمن در راستای تشکیل "شورای حل اختلافات ورزشی" گام بردارد تا بتوانیم در کنار آموزش و افزایش آگاهی بخشی حقوق ورزشی، مشکلاتی از این قبیل را ابتدا با حضور کارشناسان خبره در همان شورای حل اختلافات ورزشی حل و فصل کنیم و در صورت عدم نتیجه گیری سپس به حوزه های دیگر مراجعه شود، درواقع این ظرفیت در انجمن حقوق ورزشی وجود دارد که با تشکیل شورای حل اختلافات ورزشی گام بزرگی در این زمینه بردارد.
وی تصریح کرد: با تشکیل شورای حل اختلافات ورزشی  می توان  پرونده های حقوقی ورزشی ها را  ابتدا در همان شورای حل اختلافات ورزشی آنهم با حضور حقوق دانان و کارشناسان آگاه به امور ورزشی حل و فصل کرد که این از نظر داخلی و بین المللی خیلی برای ورزش کشور خوب است.
احمدی در خاتمه ابراز داشت:بدون تردید امضا تفاهمنامه  همکاری بین دو انجمن حقوق ورزشی و انجمن نویسندگان،خبرنگاران و  عکاسان ورزشی می تواند گام موثری در توسعه فعالیت های انجمن حقوق ورزشی باشد  و این دو انجمن می توانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.
سپس حمید باقرنیا ضمن استقبال از این پیشنهاد و تاکید بر فعال سازی کمیته میانجی گری در ساختار انجمن حقوق ورزشی، آمادگی این انجمن را برای تشکیل شورای حل اختلافات ورزشی در صورت موافقت مسئولان ذیربط اعلام کرد.
در این نشست دکتر حسین پور شرف شاد سخنگو و عضو هیات رئیسه انجمن حقوق ورزشی، علیرضا باقری  نائب رئیس دپارتمان هماهنگی امور فدراسیون ها و استانها و حسین رامادان سرپرست دپارتمان روابط عمومی انجمن حقوق ورزشی حضور داشتند.
۲ شهریور ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید