تقدیر ویژه خراسانی ها از «هادی رضایی» و «هادی عامل»

تقدیر ویژه خراسانی ها از «هادی رضایی» و «هادی عامل»
انجمن خبرنگارن و عکاسان ورزشی خراسان رضوی طی مراسمی با عنوان همایش «خانواده رسانه و ورزش» از دو نامدار خراسانی المپیک و پارالمپیک تقدیر کرد.
 به گزارش ایسجا؛ در این مراسم که حضور جمعی از مسئولان استانی و تنی چند از مسئولان فدراسیون فوتبال و چهره های نام آشنای ورزش برگزار شد از «هادی عامل» به عنوان چهره شناخته شده رسانه ای در المپیک و مسابقات جهانی و همچنین از «هادی رضایی» به عنوان رکورددار حضور و قهرمانی در پارالمپیک با اهدای تندیس قدردانی شد. همچنین از خبرنگاران پیشکسوت و دارای عنوان از جشنواره های مختلف و همچنین عکاسان با سابقه تقدیر به عمل آمد.در این مراسم اعضای شورای شهر مشهد قول پیگیری مسائل ورزشی و حمایت بیشتر از رسانه ها را دادند و هادی عامل نیز خواستار مشارکت بیشتر شهرداری ها در پیشبرد ورزش در شهرها شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید