بیانیه منتخبین مجمع انتخاباتی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

بیانیه منتخبین مجمع انتخاباتی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور آگاهانه، فعال و پرشور اعضاء مجمع انجمن ورزشی نویسان ایران در مجمع انتخاباتی انجمن و مشارکت در تعیین هیات مدیره و بازرس برای چهار سال آینده که نویدبخش پویایی و حرکت انجمن به سوی آینده ای پربارتر در جهت تحقق اهداف و وظائف محوله و پاسخگویی به انتظارات اعضای این نهاد صنفی و تخصصی است اعلام میداریم.
 
همچنین از حضور مؤثر نماینده محترم وزارت کشور آقای پیش بین، و آقایان زمان آبادی، وزیری، حمیدی، و داودی اعضای محترم هیات رئیسه مجمع و همکارانی که در مراحل أخذ رأی و شمارش آراء همکاری موثری داشتند صمیمانه سپاسگزاریم.
در پایان ضمن تقدیر از زحمات اعضای قبلی هیات مدیره و آرزوی سلامتی و توفیق برای آنان، انشالله هیات مدیره منتخب در اولین فرصت و با تشکیل منظم جلسات نسبت به تنظیم برنامه چهارساله اقدام نموده و جزئیات آن را به اطلاع اعضای محترم خواهد رساند.
 
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
 
منتخبین مجمع ٢٩ اردیبهشت انجمن ورزشی نویسان ایران
 عبدالحمید احمدی، محمود عبدالهی،محسن معتمدکیا، آزاده پیراکوه، پژمان ماندگاری، مهدی زارع، احمدرضا میرزاییان، محسن اثیمی، امیرحسین خیرخواه، مهدی شکری، فرهاد عشوندی، امین محمد جمالی

 

بازرسین
حجت الله جیرودی علیرضا دهقانی
۳ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید