گزارش بازرس به مجمع عمومی انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ایران پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401

گزارش بازرس به مجمع عمومی انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ایران پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401

 

  به نام خداوند جان وخرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد

باسالم و درود خدمت شما خواهران و برادران حاضر در این مجمع پر شور که ناشی از حضور مسئولانه تک تک شما گرامیان فرهیخته، شکل گرفته است.

 انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ایران از جایگاه مهمی در حوزه های ملی و بین المللی برخوردار است. بدیهی است که همه شما شایستگی حضور در جایگاه هیات مدیره این انجمن را دارید. اما از میان شما گرامیان افرادی هستند که برای تمشیت امور صنفی اعضای انجمن با مشکلات و چالش های پیش رو آگاه ترند، و توان بیشتری برای حضور و ایفای مسئولیت در هیت مدیره انجمن را دارند. ضمن اینکه این افراد بدون منت و رایگان از وقت و سرمایه مادی ومعنوی خود برا ی پیشبرد اهداف عالی انجمن مایه می گذارند. لذا از شما همکاران عزیز که کاندیدای حضور در هیات مدیره هستید خواهش می کنم که اگر وقت و انگیزه کافی برای حضور در جلسات انجمن و پیگیری مسئولیت های محوله را ندارید، از حضور برای این جایگاه صرف نظر نمایید. ضمن تشکر و قدردانی از شما گرامیان که اینجانب را لایق دانستید وامور بازرسی انجمن را با رای خود به این عضو کوچک سپردید، اعلام می کنم در دو سال اخیر که به دلیل پاندمی کرونا برگزاری مجمع سالیانه و مجمع انتخاباتی میسر نشده، همواره برای صیانت از رای شما و نظارت بر امور جاری انجمن در جلسات هیئت مدیره حضور داشته ام وخدا را شکر که نمایندگان شما با اهتمام به شرایط سخت ناشی از همه گیری کرونا در جلسات شرکت داشته و درامور مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورده اند،که در گزارش عملکرد انجمن جناب اقای دکتر احمدی بیان نمونده اند و صحت آن به تمام معنی مورد تائید اینجانب به عنوان بازرس انجمن می باشد. و همچنین گزارش مالی جناب آقای فرشاد عباسی به عنوان خزانه دار هم مورد تایید است. لازم به ذکر است همانطور که درگزارش آمده است، درآمد انجمن شامل وجوح دریافتی از حق عضویت اعضا و کمک های دریافتی از کمیته ملی المپیک مطابق با قرارداد سالیانه تامین گردیده است. لذا بدیهی است که این مبالغ با درخواست و پیگیری رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن محقق شده است که امیدواریم تداوم داشته باشد. ضمن آنکه محل استقرار دبیرخانه انجمن نیز با مساعدت کمیته ملی المپیک در اختیار انجمن قرار دارد.

از این بابت تقدیر وتشکر صمیمانه خودرا نسبت به جناب آقای دکترصالحی امیری و همکاران ایشان اعلام می دارم. قطعا انجمن در آینده برا ی استقلال خود باید از امکانات مالی و مادی بیشتری برخوردار باشد تا شرایط بهتری برای تحقق اهداف و برنامه های انجمن ایجاد گردد.

مجددا از حضور پرشور شما عزیزان تشکر وقدردانی می نمایم، وبرای شما گرامیان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

پاینده باشید.

بازرس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

حجت اله جیرودی

۹ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید