تلاش برای افزایش وفاق و همدلی و استفاده از خرد جمعی با هدف کمک به توسعه ورزش استان

تلاش برای افزایش وفاق و همدلی و استفاده از خرد جمعی با هدف کمک به توسعه ورزش استان
درنشست مشترک هیات مدیره انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس وتعدادی از پیشکسوتان عرصه خبر ورزشی راهکارهای افزایش وفاق و همدلی و استفاده از خرد جمعی با هدف کمک به توسعه ورزش استان فارس مورد بحث و نقد وبررسی قرارگرفت.

به گزارش ایسجا و به نقل از انجمن استان فارس؛ دراین نشست که تنی چند از پیشکسوتان و فعالان عرصه اطلاع رسانی نظیرسیدکمال پاک فطرت،مجید عجم پور،حسین پرور،سعید فقیری، امیرجاوید،سیروس حیدری، علی محمدپشوتن، نصرالله پناهی، بهنام محمودی، مهدی آراسته وعدنان کریمیان، کمال گهرنژاد و محمد صادق درنیانی حضور داشتند، در ابتدا رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس به بیان گزارشی از روند شکل گیری انجمن و اقدامات انجام شده هیات مدیره از زمان شکل گیری پرداخت.

قاسم محمدی با اشاره به دغدغه قاطبه ی اهالی ورزشی درخصوص لزوم توجه بیشترتصمیم گیران و تصمیم سازان به حوزه ورزش، ازسقوط تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به دسته پایین تر به عنوان اتفاقی ناگوار در ورزش یاد کرد گفت: ریشه یابی این اتفاق یکی از موضوعات مورد توجه انجمن در نشست های تخصصی است.

در ادامه این نشست سیدکمال پاک فطرت نیز با اشاره به رسالت ورزشی نویسان در توسعه اصولی ورزش استان گفت: مطالبه گری با تکیه بردانش فنی در حوزه رسانه و ورزش دو عنصر لازم برای ورزشی نویسانی است که دلشان برای ورزش این استان می تپد.

وی بااشاره به دیدگاه های مختلف درخصوص سقوط تیم فوتبال فجرشهید سپاسی به دسته پایین تر ازانفعال رسانه ها درخصوص این موضوع انتقاد کرد گفت: فوتبال فارس با روزهایی که ستارگانی همچون داریوش یزدانی ،سیاوش اکبرپور و.... را به فوتبال کشورتحویل می داد فرسنگ ها فاصله دارد.

پاک فطرت خواستار تداوم نشست های این چنینی و ورود تمامی رسانه ها از جمله صداوسیما به حوزه نقد ورزش شد و افزود: امروز و پس از سقوط فجرهرکسی دلیلی را برای این سقوط مطرح می کند، که نمی توان گفت، این دلایل غلط است ،اما خروجی نشست های کارشناسانه می تواند برای جلوگیری از اتفاقات مشابه برای آینده باشد.

درادامه این نشست سعیدفقیری، حسین پرور، علی محمد پشوتن، کمال گهر نژاد، صادق درنیانی ،سیروس حیدری،عدنان کریمیان ومهدی آراسته نیزبا ارائه چندین پیشنهاد آمادگی خود را برای کمک به انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس با هدف کمک به توسعه ورزش در استان فارس ارائه کردند.

۱۸ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید