همایش رسانه ورزشی در خدمت جامعه

همایش رسانه ورزشی در خدمت جامعه
به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان در شیراز به همت انجمن ورزشی نویسان فارس همایش رسانه ورزشی در خدمت جامعه با حضور مهمانانی از انجمن ورزشی نویسان ایران وجمعی از پیشکسوتان ورزش ورسانه و مسوولین استانی در تالار آزادی شهر شیراز برگزار گردید.
در ابتدای مراسم بعد از تلاوت قرآن و نواختن سرود ملی، قاسم محمدی رییس انجمن ورزشی نویسان فارس به مهمانان خوش آمد گفت.
به گزارش ایسجا؛ دکتر احمدی اولین سخنران همایش به دیدگاه خود در ارتباط با خدمت گزاری رسانه ورزشی به جامعه پرداخت.
همچنین در این مراسم که جمعی از مسوولین شیراز وپیشکسوتان ورزش حضور داشتند منوچهر زندی مسوول امور استان‌های انجمن، دکتر رضا محمدیان عضو شورای شهر شیراز ‌و غلام پیروانی به ایراد سخنرانی پرداختند.
در پایان مراسم توسط دکتر نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و دکتر احمدی و منوچهر زندی  و جمع دیگری از مسئولین، حکم وپروانه فعالیت رسمی انجمن فارس به رییس انجمن فارس اهدا وبا دادن لوح سپاس از بیش از ۵۰ پیشکسوت، قهرمانان و ‌مدال آوران جهانی ورزش وهمینطور پیشکسوتان رسانه فارس تقدیر گردید.
 
احمدی: تشکل ورزشی قوی اتاق فکر مسئولان و مدیران ورزشی است.
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و عضو هیئت رئیسه انجمن جهانی AIPS در این مراسم ضمن تبریک روز قلم، گفت: بسیاری از ما نگاه و قضاوتمان راجع به مسائل را براساس گفته یا نوشته‌های اهل قلم شکل می‌دهیم، بنابراین اگر به هر دلیل از سوی گوینده یا نویسنده لغزشی حادث شود، بر بسیاری تاثیرگذار و گاه غیرقابل جبران است لذا گفتن و نوشتن، مراقبت زیادی نیاز دارد.
 
عبدالحمید احمدی با تاکید براینکه رسانه و فعالان رسانه در شکل دهی به افکار عمومی بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: امروز کار به دلیل دسترسی همه افراد به رسانه‌هایی در شبکه‌های مختلف اجتماعی، بسیار دشوارتر شده و تشخیص سره از ناسره، بسیار سخت است و همین مسئولیت اهالی رسانه و صاحبان قلم را سنگین‌تر می‌کند.
 
احمدی تشکیل انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس را گامی رو به جلو برای تقویت و توسعه متوازن ورزش در این استان دانست و گفت: داشتن یک تشکل مستقل می‌تواند به منزله اتاق فکری برای مسئولان ارشد ورزش و تصمیم گیران این بخش و مدیران و دست اندرکاران باشگاه‌های ورزشی باشد.
 
زندی: ورزش بدون رسانه به جایی نمی‌رسد.
این ورزشی نویس پیشکسوت و عضو افتخاری انجمن جهانی ورزشی نویسان با یادآوری اینکه کوچینگ با مربی‌گری تفاوت دارد، گفت: جای یک کوچینگ خوب در کنار ورزش فارس خالیست و تازمانیکه با این مقوله‌ها اهمیت ندهیم، ۵۰ سال دیگر هم در همین نقطه قرار خواهیم داشت.
زندی تاکید کرد که راه موفقیت همه توجه به اهمیت داشتن یک کوچینگ توانمند است.
 
غلامحسین پیروانی، نیز در این مراسم با قبول تاثیر داشتن کوچینگ خوب برای رشد ورزش، گفت: ما در استان فارس همه چیز داریم اما به دلیل وجود نابرابری و نبود عدالت در توزیع منابع و امکانات، زمینه رشد برایمان فراهم نشده است.
این ورزشکار پیشکسوت با بیان اینکه بخشی از موفقیت‌هایش را مدیون همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران و ورزشی‌نویسان است، گفت: برای داشتن ورزشی موفق نیازمند چهار رکن هستیم، رسانه، بازیکن و کادرفنی، مسئول، تماشاچی؛ اگر این ارکان به شکل کامل فراهم باشد، موفقیت در دسترس خواهد بود.
۱۸ تیر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید