دبیرکل افتخاری انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان: باور کار جمعی در میان ورزشی‌نویسان وجود ندارد

دبیرکل افتخاری انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان: باور کار جمعی در میان ورزشی‌نویسان وجود ندارد
دبیرکل افتخاری انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان گفت: کار جمعی کردن سخت است چراکه هنوز این باور در میان ما نیست که با جمع شدن دور یکدیگر می‌توانیم قوی باشیم.
به گزارش ایسجا، منوچهر زندی، پنج شنبه 18 دی ماه، در مجمع انتخاباتی هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: برداشت من از انجمن ورزشی‌نویسان اصفهان مثبت است.
وی با بیان اینکه انجمن ورزشی‌نویسان اصفهان نیاز به افرادی دارد که بتوانند کار جمعی را به خوبی انجام دهند، تصریح کرد: انجمن ورزشی‌نویسان ایران بر شایسته سالاری و ورود افراد باتجربه در گروه ورزش ایران تاکید دارد.دبیرکل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران فعالیت افراد تحصیل‌کرده همچون وزیر ورزش و جوانان که از بنیانگذاران این انجمن به شمار می‌آید را از نمونه‌های عینی ورود و فعالیت افراد باتجربه و تحصیل‌کرده دانست.
دبیکل افتخاری انجمن با اشاره به اینکه این انجمن 20 سال است که مجوز فعالیت دارد، اظهار کرد:‌ این انجمن در اصفهان از همان ابتدا، کار خود را با جواد خلیفه‌سلطان آغاز کرد. زندی تاکید کرد: «افتخار دارم ریاست افتخاری انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان در اصفهان را به خلیفه‌سلطان تقدیم کنیم چرا که حضور وی برای این انجمن بسیار لازم است.»
۲۲ دی ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید