هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا، این جلسه روز سه شنبه مورخ ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در کمیته ملی المپیک با محوریت بررسی برنامه های روز خبرنگار تشکیل شد.
 
در ابتدای جلسه درخصوص رفع نواقص پیش آمده در سایت انجمن صحبت شد که دبیرخانه اعلام کرد سایت انجمن برای ثبت نام اعضا در دسترس می باشد و مشکلات آن رفع شده است و اعضای انجمن می توانند اخبار انجمن ورزشی نویسان ایران را از طریق سایت، صفحه اینستاگرام، و کانال تلگرام دنبال کنند. شماره واتساب دبیرخانه انجمن نیز جهت رسیدگی به مشکلات اعضا در ساعات اداری و روزهای کاری فعال می باشد.
 
لازم به ذکر است نشانی فضای مجازی و کانال انجمن و راه های ارتباطی دبیرخانه در قسمت سمت چپ صفحه اصلی سایت ثبت شده است.
 
- مقرر شد به دلیل مصادف شدن روز خبرنگار با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم و کارگاه های دانش افزایی قبل از ماه محرم برگزار شود.
 
- مقرر شد بررسی و هماهنگی های لازم از سوی مسئولین کمیته ها جهت تنظیم و ارسال لیست ۵۰ نفری از سوی انجمن برای عضویت در صندوق هنر به مناسبت روز خبرنگار انجام پذیرد.
 
- استماع گزارش بازرس انجمن درخصوص نشست با آقای حبیب کاشانی عضو محترم شورای شهر تهران برای سهمیه طرح ترافیک انجمن که مقرر شد در هفته آتی به جمع بندی نهایی برسد.
 
- استماع  گزارش آقای ماندگاری از نشست با مدیرعامل تصویر شهر درخصوص گرفتن تخفیف سینما تیکت و همکاری انجمن با جشنواره بین المللی شهر. مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه فیمابین این همکاری ها پیگیری و اقدام شود.
 
- استماع گزارش آقای میرزاییان خزانه دار انجمن درخصوص برگزاری نشست با مدیران شرکت رایان ارتباط در جهت حمایت این شرکت از فعالیت ها و برنامه های انجمن
 
- استماع گزارش آقایان زارع و خیرخواه درخصوص رایزنی های انجام شده جهت دریافت بسته های اینترنت و اشتراک فیلم نت برای اعضای انجمن
 
- مقرر شد کمیته آموزش به مناسبت روز خبرنگار اولین سمینار آموزشی و دانش افزایی را با موضوع رسانه های اجتماعی و با دعوت از اساتید این حوزه در تاریخ پنجشنبه 6 مردادماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ در آکادمی ملی المپیک سالن استاد فارسی برگزار کند.
۳۰ تیر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید