نشست سرپرست فدراسیون فوتبال با اعضای هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران

نشست سرپرست فدراسیون فوتبال با اعضای هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران
سرپرست فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون با اعضای هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران دیدار کرد.
به گزارش ایسجا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در این دیدار سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از حضور اعضای هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه های ورزشی تصریح کرد: رسانه های ورزشی همواره نقش کلیدی در پیشرفت و توسعه ورزش کشور و به ویژه فوتبال داشته اند و امیدواریم با تعامل و همکاری مجموعه فدراسیون فوتبال و انجمن ورزشی نویسان که با حضور چهره های باسابقه از جایگاه ویژه ای در ورزش کشور برخوردار است زمینه همکاری های مشترک در بخش های مختلف فراهم شود.

 

دکترعبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان نیز در این نشست به حساسیت و شرایط ویژه فدراسیون فوتبال در این مقطع اشاره کرده و گفت: آقای ماجدی که از چهره های قدیمی فوتبال است در این ماه ها شرایط و موقعیت بسیار دشواری را تجربه کرده و امیدواریم در این روزها که در مسیر آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور موفق در جام جهانی ٢٠٢٢ تاثیرگذار است فدراسیون فوتبال با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها به اهداف مورد نظر دست یابد. انجمن ورزشی نویسان نیز از ظرفیت ها و توانمندی های خودش در مسیر کمک به فوتبال ایران و حمایت از تیم ملی نقش آفرینی می کند.

 

گفتنی است در این نشست شرایط و مراحل اجرایی صدور آی دی کارت نمایندگان رسانه های ایران در رقابت های جام جهانی 2022 و زمینه های تعامل و همکاری دو جانبه فدراسیون فوتبال و انجمن ورزشی نویسان در این حوزه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
۲ اَمرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید