امضای تفاهم نامه انجمن ورزشی نویسان ایران با شرکت رایان ارتباط

امضای تفاهم نامه انجمن ورزشی نویسان ایران با شرکت رایان ارتباط
در پی دیدار اعضای هیات مدیره شرکت رایان ارتباط با اعضای هیات دیره انجمن ورزشی نویسان ایران تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضا رسید.
به گزارش ایسجا؛ در ابتدای این نشست که با حضور دکتر احمدی، دکتر کدخدایی، محمود عبدالهی، احمدرضا میرزاییان، مهندس علیزاده، مهدی زارع، آقایان ملکی و رازقندی که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، دکتر کدخدایی مدیر شرکت رایان ارتباط گفت: بسیار خرسندیم که توانسته ایم با قشر رسانه ای ورزش که جایگاه بزرگی در کشور دارد همکاری کنیم و با کمال افتخار برای ورزش و ورزشی نویسان کار انجام می دهیم و قطعا ورزش با حمایت صنعت می تواند به جایگاه بالاتری برسد.
 
وی افزود: برنامه (دوم جولای) روز جهانی ورزشی نویسان هم بسیار خوب برگزار شد و خوشحالیم که توانستیم  در مراسم تجلیل از "استاد اردشیر لارودی" و برگزیدگان ایرانی جایزه جهانی ایپس حضور  داشته باشیم.
 
در ادامه جلسه دکتر سید عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های این شرکت در برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان در روز جهانی ورزشی نویسان گفت:  روز خبرنگار را  پیش رو داریم که روز هفدهم مردادماه روز مهمی برای همکاران رسانه ای ما است. همکاران زحمت کشی که کارسخت و پرمشقتی را بدون هیچگونه چشم داشتی انجام می دهند. کار خبرنگاری بسیار پرزحمت است و انصاف این است که قدردان آنها باشیم و طبعا برای این کارنیاز به حمایت داریم.
 
احمدی در این نشست اعلام کرد برای روز خبرنگار می توانیم با حمایت شرکت رایان ارتباط مراسمی را با حضور اعضای انجمن و مسئولین ورزش برگزار کنیم و در این مراسم بخش های مختلفی را از جمله تقدیر از فعالان رسانه ای، تجلیل از خانواده شهید صارمی، و سخنرانی یک استاد برجسته در حوزه رسانه داشته باشیم.
 
در ادامه جلسه محمود عبدالهی دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران و احمدرضا میرزاییان خزانه دار انجمن از همکاری صمیمانه شرکت رایان ارتباط قدردانی نمودند.
 
در پایان تفاهم نامه فیمابین انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و شرکت رایان ارتباط امضا و تبادل شد.
۳ اَمرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید