به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی؛

به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی؛
مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌ های ورزشی برگزار شد
به گزارش ایسجا، این مراسم عصر روز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ با حضور جمعی از پیش کسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و خانم خدیجه روزبهانی همسر شهید محمود صارمی، و آقایان دکتر یونس شکرخواه، دکتر باران چشمه رییس فدراسیون وررزش زورخانه ای، دکتر اسبقیان رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، دکتر محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، دکتر نیما امیرشکاری مدیرعامل شرکت هلدینگ رایان ‌مهر، دکتر کدخدایی و مهندس علیزاده از مدیران شرکت رایان ارتباط، دکتر امید پورحسن، و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن در سالن سعدی برج میلاد و با حمایت شرکت رایان ارتباط برگزار شد.
 
در ابتدا دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور اعضای انجمن اعم از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و با گرامیداشت یاد و نام شهید صارمی و تقدیر از تلاش همکاران در رسانه های ورزشی کشور، با اشاره به گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور درباره میزان اعتماد مردم به گروههای مرجع، وضعیت رسانه ها و روزنامه نگاران و ورزشکاران را به لحاظ کاهش اعتماد مردم هشداردهنده و نگران کننده خواند. 
 
در ادامه دکتر یونس شکرخواه پیش کسوت رسانه و استاد دانشگاه درباره فراز و فرودهای رسانه های ورزشی در کشور و نیز هویت جمعی و تعهدی که روزنامه نگاران و اهالی رسانه در قبال رسالت های این حرفه دارند نکات کلیدی و ارزشمندی را بیان نمود.
 
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز در این مراسم بر اهمیت جایگاه انجمن ورزشی نویسان ایران تاکید و گزارشی درباره وضعیت رسانه ها و روزنامه نگاران کشور و اقدامات اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساماندهی وضعیت موجود ارائه کرد.
 
دکتر محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی، ضمن تشکر از انجمن ورزشی نویسان ایران برای برگزاری این مراسم، بر حمایت شورا از برنامه های انجمن تاکید کرد.
 
در ادامه و پس از تجلیل از خانواده شهید صارمی و دکتر شکرخواه و نیز تکریم از حمید بهمنی خبرنگار و فیلمبردار جانباز، فعالان عرصه رسانه در چند گروه مورد تقدیر قرار گرفتند که با تحسین و تشویق حاضرین همراه شد.
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید