برای نخستین بار در استان فارس:

برای نخستین بار در استان فارس:
کلاس تحلیل و آنالیز فوتبال به مدرسی مسعود آذرهوشنگ و با حضور جمعی از اهالی رسانه، پیشکسوتان و برخی علاقمندان این حوزه برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ در این کلاس که پیش از ظهر روز پنجشنبه سوم شهریورماه در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی حافظیه شیراز به انجام رسید، ابتدا مسئول کمیته آموزش انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس، به معرفی کمیته های مختلف این انجمن پرداخت و در خصوص برنامه های کمیته آموزش گفت: تلاش ما در این کمیته، افزایش دانش فنی مجموعه اهالی رسانه است که در همین راستا و در گام نخست، تصمیم گرفتیم که کلاس تحیل و آنالیز فوتبال را با حضور استاد آذرهوشنگ برگزار کنیم. ایشان یک شخصیت مطرح در سطح کشور هستند که دارای مدرک A مربیگری آسیا و مدرک بدنسازی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز می باشند.
عبدالامین عطایی افزود: همه ورزشی نویسانی که می خواهند تحلیلی بر یک مسابقه فوتبال بنویسند، لازم است که این کار را با اطلاعات روز انجام دهند که امیدواریم برگزاری این کلاس، برای عزیزان شرکت کننده مفید و مثمر ثمر باشد.
وی ضمن تشکر از حضور سعید فقیری از پیشکسوتان عرصه ورزشی نویسی در استان فارس در این کلاس، از معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد، سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان فارس و همچنین از مدیریت روزنامه شیراز نوین که برای برگزاری این برنامه همکاری لازم را به عمل آوردند، تقدیر و تشکر کرد.
عطایی ضمن اشاره به این نکته که تعدادی از خبرنگارانی که مایل به حضور در این کلاس بودند، به دلیل مشغله کاری نتوانستند حضور داشته باشند، در پایان گفت: از شهرستان های مختلف فارس برای برگزاری این کلاس با ما تماس گرفته اند و این نشان دهنده علاقه و نیاز تدریس بحث تحلیل و آنالیز فوتبال فارس در نقاط مختلف استان است که امیدواریم بتوانیم این کار را در آینده نزدیک انجام دهیم.
سپس نوذر مظاهری مسئول کمیته پیشکسوتان فوتبال استان، از طرف این کمیته با اهدای لوح تقدیر، از زحمات چندین ساله مسعود آذرهوشنگ تقدیر کرد. همچین از طرف همین کمیته، لوح تقدیری به فرنوش جعفری گزارشگر فوتبال بانوان و ورزشی نویس شیرازی، به علت ترجمه و انتشار کتاب زندگینامه "سوکراتس" اسطوره فقید فوتبال برزیل، اهدا شد.
مسعود آذرهوشنگ  که بیش از دو دهه در بحث آنالیز مسابقات فوتبال فعال بوده و دارای مدرک درجه مربیگری Aآسیا نیز هست، ابراز امیدواری کرد که با توجه به پیشینه و دانش فوتبالی حاضران در کلاس، اطلاعات و آموزش های وی نیز بتواند آنها در جهت شناخت بیشتر تاکتیک ها، اصول فوتبال و در نهایت پرداختن به یک آنالیز دقیق و درست، یاری نماید.
این کلاس آموزشی حدود دو ساعت به طول انجامید و طی آن، علاوه بر آموزش های مدرس کلاس، سایر حاضران نیز در بحث ها شرکت نموده و نقطه نظرات خود را بیان کردند.
ضمن اینکه در پایان، گواهی نامه شرکت در کلاس آموزشی "شیوه تحلیل و آنالیز فوتبال" به شرکت کنندگان اهدا و مقرر شد که یکی از بازی های هفته سوم لیگ برتر توسط هر یک اعضا، آنالیز و جهت بررسی به کمیته آموزش انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس ارسال گردد. ده آنالیز برتر در روزنامه های شیراز منتشر خواهد شد و به سه نفر برتر، جوایزی نیز تعلق خواهد گرفت.
۵ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید