سیزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سیزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۸:۳۰  لغایت ۱۱ با حضور رئیس، دبیرکل، بازرس، خزانه دار و اعضای هیات مدیره در دفتر انجمن ورزشی نویسان برگزار شد.
 
- در این نشست ابتدا گزارش پیگیری های انجام شده بابت افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران و جلسه رییس انجمن با آقای دکتر آخوندی و آقای محمدخانی و هماهنگی های بعدی جهت تغییر عدد اعلام شده از سوی مرکز ارتباطات شهرداری به دبیرخانه انجمن ورزشی نویسان داده شد. مقرر شد هماهنگی های لازم با مسئولین سازمان طرح ترافیک صورت گرفته تا برای سهولت کار همکاران به جهت مشکلات بارگذاری اثرات خود، کارت معتبر انجمن را در قسمت ۱۰ اثربارگذاری نموده و ثبت نام خود راانجام دهند.
 
- بررسی و رسیدگی به درخواست بانوان خبرنگار فوتبال که برای حضورشان در مسابقات و پوشش خبری برای رسانه های خود با مشکلات زیادی مواجه شده اند. مقرر شد مکاتبه لازم با روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وفدراسیون فوتبال در جهت حل مشکل این همکاران انجام و پیگیری لازم صورت پذیرد.
 
 - پیگیری ثبت نام ۵۰ نفر از اعضای معرفی شده در صندوق اعتباری هنر که از سوی دبیرخانه انجمن برای آنان معرفی نامه صادر گردیده و افراد متقاضی باید ثبت نام خود را در صندوق اعتباری هنر و سپس سامانه "ای رسانه" انجام و نتیجه را به دبیرخانه اعلام کنند.
 
 - تشکر و قدردانی هیات مدیره  انجمن از کمیته عکاسان به جهت برگزاری موفق مراسم روز جهانی عکاسی و تاکید بر استمرار برنامه های آموزشی و نشست های تخصصی با عکاسان ورزشی در مناسبت های مورد نظر
 
- مقرر گردید کمیته های انجمن طرح های پیشنهادی خود را با مشخص کردن زمان و مناسبت موردنظر به جلسه آتی هیات مدیره بیاورند تا تصمیم نهایی اتخاذ و تقویم اجرایی ۷ ماه آینده انجمن تصویب شود.
 
- استماع گزارش آقای ماندگاری از کمیته عضوگیری و درخواست های جدید عضویت که مقرر گردید در چارچوب اساسنامه و با بررسی و تامل دقیق، درخواست عضویت های جدید توسط کمیته انجام و در نهایت به تصویب هیات مدیره برسد.
 
- مقرر گردید طبق فراخوان قبلی مجمع انتخاباتی استان اصفهان روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه با حضور نمایندگان هیات مدیره انجمن برگزار گردد.
 
- مقرر گردید در برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی از اعضای انجمن که دارای سوابق آموزش وعلاقمند به همکاری با کمیته آموزش هستند با تنظیم لیست اسامی آنان استفاده لازم صورت پذیرد.
 
- استماع گزارش آقای جیرودی از آخرین وضعیت درمانی آقای مرتضی شمس و پیگیری های انجام شده در خصوص حمایت کمیته ملی المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی، و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
 
- مقرر شد بلیط های تخفیف ۵۰ درصدی سینما تیکت به مناسبت روز خبرنگار از سوی دبیرخانه انجمن در بین اعضای علاقمند که به صورت حضوری به دفتر انجمن مراجعه نمایند در اختیار ایشان قرار گیرد.
۹ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید