حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک در جلسه هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران؛

حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک در جلسه هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران؛
دکتر مناف هاشمی: از برنامه ها و فعالیت های انجمن ورزشی نویسان ایران حمایت می کنیم
به گزارش ایسجا؛ جلسه هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران صبح روز دوشنبه با حضور اعضای هیات مدیره، بازرس، و دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر احمدی رییس انجمن ضمن معارفه اعضا و خیرمقدم و تشکر از حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و تبریک بخاطر انتخاب وی در مسئولیت جدید، گزارشی از سوابق تشکیل و فعالیت های انجمن در سی سال گذشته و دستاوردهای محقق شده در ابعاد ملی و بین المللی و به ویژه موفقیت اخیر در کنگره جهانی ورزشی نویسان در رم ایتالیا را ارائه کرد و خواستار ادامه حمایت های کمیته ملی المپیک از برنامه های دوره جدید هیات مدیره انجمن شد.
دکتر مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان و تبریک موفقیت انجمن در کسب کرسی های مهم آسیایی و جهانی در کنگره ایپس، بر اهمیت و ضرورت توجه به رسانه ها و جایگاه مهم رسانه و خبرنگاران و عکاسان ورزشی در پیشبرد اهداف ورزش و کمیته ملی المپیک تاکید کرد. وی همچنین با توجه به سابقه و حضور موفق انجمن ورزشی نویسان ایران در سطوح ملی و بین المللی گفت: در دوره جدید مدیریت کمیته ملی المپیک نیز از فعالیت ها و برنامه های انجمن همچون گذشته حمایت کامل انجام خواهد شد و امیدوارم بتوانیم از تجربیات و ظرفیت کارشناسی انجمن به ویژه در تعامل سازنده با رسانه های ورزشی و اصحاب رسانه بطور کامل استفاده کنیم. در پایان این نشست مقرر شد در اولین فرصت و با حضور رییس و دبیرکل انجمن در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، گزارش فعالیت ها و برنامه های انجمن ارائه شود.
۲ آبان ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید