بیانیه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

بیانیه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

به نام خدا

انجمن ورزشی نویسان ایران با ابراز تاسف از حوادث و اتفاقات تلخ روزهای اخیر در کشور، مراتب نگرانی خود را از بازداشت تعدادی از خبرنگاران و عکاسان عضو انجمن اعلام می دارد.   

انجمن ورزشی نویسان به واسطه مسئولیت ذاتی و صنفی خود در حمایت و پیگیری حقوق مدنی و صنفی اعضای انجمن بر اساس اهداف مندرج  در اساسنامه، از همان روزهای نخست پیگیر مشکلات و محدودیت های ایجاد شده برای این همکاران بوده و گفتگو ها و پیگیری ها و مکاتبات لازم را با نهادهای مسئول امنیتی، قضایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده است.

باتوجه به طی سیر قانونی پرونده همکاران بازداشتی در نهادهای ذیربط، امیدواریم ضمن امیدواری برای رسیدگی سریع و عادلانه به اتهامات مطرح شده، بر ضرورت رعایت حقوق و الزامات حرفه روزنامه نگاری و نیز سعه صدر همه نهادهای مسئول در مواجهه با انتقادهای سازنده تاکید داریم.

۹ آبان ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید