"اتاق فکر" ورزش کرمانشاه تشکیل می‌شود

"اتاق فکر" ورزش کرمانشاه تشکیل می‌شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای تشکیل اتاق فکر ورزش استان با کمک نخبه های این حوزه خبر داد.
به گزارش ایسجا و به نقل از هیات مدیره استان؛ منوچهر حاتمی در دیدار با هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در خصوص رویکردهای جدید و مهم پیش روی حوزه ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: برای کمک به توسعه و رشد ورزش و همچنین حوزه جوانان استان برنامه هایی را در دستورکار قرار داده ایم که بدنبال تحقق آنها با همراهی همه دست اندرکاران و مخاطبین این حوزه هستیم.
 
وی یکی از مهمترین این برنامه ها را در حوزه ورزش تشکیل اتاق فکر عنوان کرد و افزود: در نظر داریم با استفاده از افراد نخبه ورزشی و نخبه های مدیریتی در این حوزه، یک شورا و اتاق فکر تشکیل دهیم تا همه نقاط ضعف و قوت ورزش استان در آن مطرح شود.
۹ آذر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ايران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید