بیست و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

بیست و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۱:۳۰ لغایت ۱۳ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره برگزار شد.
 
در این جلسه به موضوعات زیر پرداخته شد که مهمترین آنها بررسی آخرین وضعیت همکاران بازداشت شده در حوادث اخیر بود.
 
- استماع گزارش رییس، دبیرکل و دیگر اعضای هیات مدیره از پیگیری ها و اقدامات انجام شده برای آزادی همکاران بازداشت شده که همچنان این پیگیری ها از سوی انجمن ورزشی نویسان ایران ادامه دارد. مقرر شد با هماهنگی و پیگیری دبیرکل و در اسرع وقت از طریق دیدار با مدیران مرتبط در قوه قضاییه نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خبرنگاران و عکاسان ورزشی بازداشت شده اقدام لازم صورت پذیرد.
 
- استماع گزارش دبیراجرایی انجمن از اخرین وضعیت دریافت کارت های شناور از سوی سازمان طرح ترافیک برای همکارانی که از انجمن معرفی نامه گرفته ولی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشده اند که مقرر شد کارت شناور براساس تایید اسامی از سوی هیات مدیره به آنان تحویل گردد.
 
- گزارش رییس انجمن از درخواست برخی همکاران حاضر در جام جهانی قطر مبنی بر پیگیری اسکان از طریق سفارت ایران که پس از تماس های انجام شده با سفیر و مدیران سفارت متاسفانه به دلیل محدودیت امکانات سفارت، حمایت لازم صورت نپذیرفت.
 
- مقرر شد در نشست آتی انجمن از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران جهت حضور در جلسه دعوت به عمل آید.
۲۷ آذر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید