برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی

برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی
به همت کمیته عکاسان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران کارگاه آموزشی "فیزیک و ابزار شناسی در عکاسی ورزشی" برگزار می شود.
به گزارش ایسجا؛ بدینوسیله از اعضای انجمن و همکاران علاقمند به عکاسی ورزشی دعوت می شود تا در کارگاه آموزشی فیزیک و ابزارشناسی در عکاسی ورزشی حضور بهم رسانند. مدرس کارگاه آقای محمد بابایی و مدیر نشست آقای مهدی زارع می باشند.
 
این کارگاه آموزشی روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
 
لازم به ذکر است؛ شرکت در این کارگاه برای علاقمندان به حوزه عکاسی خبری آزاد است و از شرکت کنندگان درخواست می شود در صورت تمایل به حضور در این کارگاه، نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۳۳۳۷۸۴۲۳۱ دبیرخانه انجمن اعلام نمایند.
۱۸ بهمن ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید