نامه انجمن ورزشی نویسان به وزارت ورزش و جوانان در اعتراض به ممانعت از ورود خبرنگاران به مجمع فدراسیون دوچرخه سواری

نامه انجمن ورزشی نویسان به وزارت ورزش و جوانان در اعتراض به ممانعت از ورود خبرنگاران به مجمع فدراسیون دوچرخه سواری
به گزارش ایسجا؛ در پی عدم اجازه ورود به خبرنگاران و عکاسان ورزشی در مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، طی نامه ای از سوی انجمن ورزشی نویسان ایران به مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مراتب نارضایتی و اعتراض به این تصمیم اعلام گردید.
متن نامه ارسالی به شرح زیر است:
 
 جناب آقای معتمدکیا
 
مدیرکل محترم روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان
 

  باسلام و احترام؛

 

همانگونه که اطلاع دارید در زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰، برخلاف روال معمول مجامع فدراسیون های ورزشی و علیرغم صدور کارت شناسایی برای نمایندگان رسانه ها از ورود خبرنگاران و عکاسان ورزشی به این مجمع ممانعت شده و نمایندگان رسانه های ورزشی امکان حضور در این مجمع برای تهیه خبر و گزارش را نیافتند. همچنین در پایان این مجمع معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد محروم شدن خبرنگاران از حضور در مجمع انتخاباتی اظهار داشته که "طبق کدام اساسنامه بوده که خبرنگاران می‌توانند در مجمع باشند؟ طبق قانون فقط اعضای مجمع می‌توانند در انتخابات حاضر باشند. غیر از آنها هر کسی دیگر بخواهد بیاید تعریف دارد." متاسفانه این ممانعت از حضور نمایندگان رسانه های گروهی بدون اعلام قبلی و اظهارنظر پس از آن بدون ارائه مستند قانونی در باره ممنوعیت حضور خبرنگاران در مجمع،  نارضایتی و اعتراض جدی همکاران رسانه ای و خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در این مجمع را به دنبال داشته است. لذا ضمن انعکاس این اعتراض به جنابعالی انتظار می رود با تدبیر و دقت نظر لازم از بروز چنین اشتباهاتی از سوی مدیران ذیربط در آینده پرهیز شده و با فراهم نمودن امکان تعامل و حضور موثر نمایندگان رسانه های گروهی در رویدادها و مجامع فدراسیون ها از ظرفیت آنان در شفاف سازی فعالیت ها و اقدامات و اطلاع رسانی بهنگام به مردم و علاقمندان ورزش استفاده مناسب تری به عمل آید.
 
سید عیدالحمید احمدی
رییس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
۲ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید