در پی اتفاقات و حواشی دیدار والیبال پیکان و هزار آمل؛

در پی اتفاقات و حواشی دیدار والیبال پیکان و هزار آمل؛
انجمن خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با افراد خاطی شد
به گزارش ایسجا؛ ورزشی نویسان ایران در پی بروز حواشی در دیدار والیبال تیمهای پیکان و هزار آمل و شکایت برخی از اعضا مبنی بر درگیری در جایگاه خبرنگاران و اخلال در فعالیت رسانه ای، با ارسال نامه ای به ریاست فدراسیون والیبال خواستار رسیدگی و برخورد با افراد خاطی شد.
 
 متن نامه ارسالی به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر داورزنی
ریاست محترم فدراسیون والیبال 
 
باسلام و احترام
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر عج؛ به استحضار میرساند با توجه به اتفاقات و حواشی ایجاد شده در دیدار تیم های والیبال پیکان و هراز آمل و بروز برخی مشکلات و درگیری ها در جایگاه خبرنگاران، که اعتراض خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در این رویداد را به دنبال داشته است، خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به رسیدگی موضوع در کمیته انضباطی فدراسیون با حضور نمایندگان انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران معترض اقدام لازم مبذول شود. 
پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم.

 

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
۱۴ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید